"Die Frau ist ein Mensch."

Çeviri:Kadın bir insandır.

May 18, 2016

10 Yorum


SiriusBlack99

'Bu kadın bir insandır.' Neden kabul edilmedi?

July 13, 2018

YunusKbraD

?

August 4, 2018

uykusuz9

Oradaki die bu anlamına gelmiyor der die das bir artıkeldir tıpkı ingilizcedeki the gibi bi anlam ifade etmez

August 29, 2018

ahmet170997

Diese Frau ist eine Mensch Bu kadır bir insandır demek. Ama burda kadının artikeli "die" olduğu için direk kadın diye okunur yani der Mann dediğinde bu Adam mı diye okumazsın sadece Adam diye geçer

February 7, 2019

MetinAydinn

Kabul ediliyor. Büyük ihtimalle sen yazım yanlışı yapmışsındır.

August 29, 2018

Tuana234577

Sana katılıyorum

January 27, 2019

KanalTedav

Yoo edilmedi bende

June 7, 2019

Onur837622

Kadın bir insandır.

July 23, 2018

Dildelisiiiii

Nihayet kabul edebildiniz.

August 7, 2019

Glnara15

Die çoğullarda kullanil miyor mu??

August 2, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.