"Die Frau ist ein Mensch."

Çeviri:Kadın bir insandır.

2 yıl önce

6 Yorum


SiriusBlack99

'Bu kadın bir insandır.' Neden kabul edilmedi?

4 ay önce

YunusKbraD

?

4 ay önce

uykusuz9

Oradaki die bu anlamına gelmiyor der die das bir artıkeldir tıpkı ingilizcedeki the gibi bi anlam ifade etmez

3 ay önce

MetinAydinn

Kabul ediliyor. Büyük ihtimalle sen yazım yanlışı yapmışsındır.

3 ay önce

Onur837622

Kadın bir insandır.

4 ay önce

Glnara15

Die çoğullarda kullanil miyor mu??

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.