1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "No, not her."

"No, not her."

Tłumaczenie:Nie, nie ona.

January 23, 2014

10 komentarzy


amibianeczka123

Powinno być nie nie jej a nie nie nie ona!!!


laceandlea

Not her = nie ona. Nie jej = not hers.


MisiaczeQ_LOVE

Mi zaliczyło : "nie nie jej"


AnoNiMaus2

Mi odpowiada nie nie ona


Anna794342

A czy to nie znaczy "nie jej"?


Renata847069

Not her- raz tłumaczy nie ona a kilka zdań wcześniej Nie ją


UlaCzopor

No not her oznacza nie, nie jej a nie nie, nie ona


RoksanaKam

Jaka jest różnica między no i not?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.