"No, not her."

Tłumaczenie:Nie, nie ona.

4 lata temu

26 komentarzy


amibianeczka123

Powinno być nie nie jej a nie nie nie ona!!!

3 lata temu

laceandlea

Not her = nie ona. Nie jej = not hers.

3 lata temu

matm18

Jjjjjfznjvbjbbjknuohmm mk

1 rok temu

MisiaczeQ_LOVE

Mi zaliczyło : "nie nie jej"

2 lata temu

matm18

GjjKbjnkj#xGkhjgv'vgbN!g

1 rok temu

szymon8840

nie nie jej

3 lata temu

radiolaria1

Dlaczego nie zaliczyło mi "Nie, nie ją"?

2 lata temu

duolingo541889

No to zobaczymy

1 rok temu

Sally890452

Nie jej

9 miesięcy temu

FilipJaski1

No not her

2 miesiące temu

CiasteczkowyP1

:)

3 lata temu

Annahaczel

Bląd

1 rok temu

kingas05

nie nie

3 lata temu

korbka

xD

3 lata temu

Anetqe

Troche oszukać można z tym miktofonem kiedy dwa razy szybko sie kliknie :/ :(

3 lata temu

Hostoja

Powinni zaliczać "ją"

2 lata temu

Hanna288618

Ok

2 lata temu

MadziaPompa

Potwierdzam "amibianeczka123"

1 rok temu

klaudia554

Nie nie jej

2 lata temu

WiolaWojci

OtytggvlbLl

3 lata temu

chentek
chentek

poprawną odpowiedzią powinno być też " nie, nie ją!"

4 lata temu

Jack.Elliot
Jack.Elliot

.

4 lata temu

agoosh
agoosh

Z tego co wiem, 'no, not she" jest poprawne gramatycznie (chociaż słyszałam to wyrażenie tylko w starych filmach) ale nikt tak nie mówi. W większości przypadków słyszy się "no, not her", "It is her", "It is him" itd.

4 lata temu

EMicinska

Uwazam ze wystapil blad powinno byc nie nie jej natomiast nie nie ona brzmi no , not she

4 lata temu

positiveperson

Ja tez tak uwazam

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie ma tu błędu. Her w tym przypadku nie jest przymiotnikiem dzierżawczym tylko jednym z dwóch rodzajów zaimków osobowych:
- subject pronouns - zaimki osobowe występujące w roli podmiotu:
I, you, he, she, it, we, you, they
- object pronouns - zaimki osobowe występujące w roli dopełnienia i w krótkich odpowiedziach:
me, you, him, her, it, us, you, them

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.