"SietreffenunsereBedienung."

Çeviri:Onlar bizim tezgahtarımızla buluşuyor.

2 yıl önce

14 Yorum


ozlyr
ozlyr

"daha önceki sorularda"onlar bizim tezgahtarla buluşuyorlar" cümlesinin çevirisine "sie treffen unsere bedienung" cevabı doğru sayılıyor. burada yanlış sayılıyor.

2 yıl önce

BK.Korkmaz

tezgahtarımızla bulusuyorlar neden olmuyor?

1 yıl önce

candost2
candost2

Sie treffen mit unsere Bedienung. Doğru cevap olabilir mi? Treffen fiili "mit" edatiyla kullanılsa yanlış olur mu?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Doğru sayılabilir gibi, Almanca'da da planlı buluşmalar için "mit" edatı kullanılıyor diye biliyorum.

2 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

"Garson" kullanmak, neden yanliş?

1 yıl önce

oduman77

Garson, restorantda çalışan pesonel. Tezgahtar: der Kellner, der Servierer, der Aufwärter. Yani der Verkäufer diyebiliriz.

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Tamam, çok teşekkürler. Almanya'nin restoranda da demek: "Bedienung, bitte" = "Garson lütfen"

1 yıl önce

humetin
humetin
  1. Garsonumuzla karşılaşırsınız (Kabul edilmiyor !)

  2. Garsonumuzla karşılaşıyorsunuz

  3. treffen =

  4. sich treffen =

3 ay önce

humetin
humetin

Wenn die Bedienung nicht kommt... =

3 ay önce

humetin
humetin

Garsonumuzla karşılaşırsınız (Kabul edilmiyor !)

3 ay önce

humetin
humetin

Tezgahtarımızla buluşursunuz (Kabul edilmiyor !)

3 ay önce

humetin
humetin

Tezgahtarımızla karşılaşıyorsunuz ( Kabul edilmiyor !)

3 ay önce

humetin
humetin

Tezgahtarımızla /Garsonumuzla karşılaşıyorsunuz (Kabul edilmiyor !!!)

Lütfen ! Düzeltiniz artık.....

2 ay önce

humetin
humetin

"Bizim tezgahtarımızla buluşuyorlar" (KABUL EDİLMİYOR ! )

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.