1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie treffen unsere Bedienung…

"Sie treffen unsere Bedienung."

Çeviri:Onlar bizim tezgahtarımızla buluşuyor.

May 18, 2016

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

ozlyr

"daha önceki sorularda"onlar bizim tezgahtarla buluşuyorlar" cümlesinin çevirisine "sie treffen unsere bedienung" cevabı doğru sayılıyor. burada yanlış sayılıyor.

June 13, 2016

BK.Korkmaz

tezgahtarımızla bulusuyorlar neden olmuyor?

August 14, 2017

candost2

Sie treffen mit unsere Bedienung. Doğru cevap olabilir mi? Treffen fiili "mit" edatiyla kullanılsa yanlış olur mu?

May 18, 2016

MeteUlku

Doğru sayılabilir gibi, Almanca'da da planlı buluşmalar için "mit" edatı kullanılıyor diye biliyorum.

May 18, 2016

SabineBergmann1

"Garson" kullanmak, neden yanliş?

July 28, 2017

oduman77

Garson, restorantda çalışan pesonel. Tezgahtar: der Kellner, der Servierer, der Aufwärter. Yani der Verkäufer diyebiliriz.

August 9, 2017

SabineBergmann1

Tamam, çok teşekkürler. Almanya'nin restoranda da demek: "Bedienung, bitte" = "Garson lütfen"

August 9, 2017

humetin
  1. Garsonumuzla karşılaşırsınız (Kabul edilmiyor !)

  2. Garsonumuzla karşılaşıyorsunuz

  3. treffen =

  4. sich treffen =

October 16, 2018

humetin

Wenn die Bedienung nicht kommt... =

October 18, 2018

humetin

Garsonumuzla karşılaşırsınız (Kabul edilmiyor !)

October 18, 2018

humetin

Tezgahtarımızla buluşursunuz (Kabul edilmiyor !)

October 18, 2018

humetin

Tezgahtarımızla karşılaşıyorsunuz ( Kabul edilmiyor !)

October 20, 2018

humetin

Tezgahtarımızla /Garsonumuzla karşılaşıyorsunuz (Kabul edilmiyor !!!)

Lütfen ! Düzeltiniz artık.....

October 23, 2018

humetin

"Bizim tezgahtarımızla buluşuyorlar" (KABUL EDİLMİYOR ! )

October 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.