Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She had tried to drink."

Çeviri:O içmeyi denemişti.

0
4 yıl önce

8 Yorum


DavutGurbuz

Burada ince bir ayrıntıyı sizlerle paylaşmak isterim. Native birinden öğrendiğim kadarıyla "She had tried to drink." --> "O içmeyi denemişti." ama başaramadı demek oluyor. Fakat "She had tried drinking" dediğinde ise içti fakat hâlâ kendisini hasta hissediyor,işe yaramadı vs. gibi bir anlam çıkıyormuş.

23
Cevap ver4 yıl önce

oylmesn

teşekkürler tam da onu soracaktım :)

0
Cevap ver1 yıl önce

guitarist81

Türkçe'de "denediydi" diye bi kelime olmaz, ya denemisti yada denedi olur, oldu olacak deneyeyazdi olsun.

2
Cevap ver2 yıl önce

zulog

denediydi diye bi kelime mi var türkçede

1
Cevap ver2 yıl önce

auditorlevent

Denediydi. ....ne demek ne saçma bir şey bu ????????????? Program denediydi gibi bir kelime kullanıyor, ya denedi olur yada denemişti denilir..bu nedir Allahaşkına

1
Cevap ver1 yıl önce

semih.ugur

Wanna slang oluyor da denediydi slang olmuyor mu?

0
Cevap ver2 yıl önce

Eren811983

Denediydi nedir ya

0
Cevap ver1 yıl önce

umitbulutttt

Bardağa dolu tarafından bakmak lazım. Uygulama bize türkçe şive de öğretiyor.

0
Cevap ver8 ay önce