"She had tried to drink."

Çeviri:O içmeyi denemişti.

4 yıl önce

8 Yorum


DavutGurbuz

Burada ince bir ayrıntıyı sizlerle paylaşmak isterim. Native birinden öğrendiğim kadarıyla "She had tried to drink." --> "O içmeyi denemişti." ama başaramadı demek oluyor. Fakat "She had tried drinking" dediğinde ise içti fakat hâlâ kendisini hasta hissediyor,işe yaramadı vs. gibi bir anlam çıkıyormuş.

4 yıl önce

oylmesn

teşekkürler tam da onu soracaktım :)

1 yıl önce

guitarist81

Türkçe'de "denediydi" diye bi kelime olmaz, ya denemisti yada denedi olur, oldu olacak deneyeyazdi olsun.

2 yıl önce

zulog

denediydi diye bi kelime mi var türkçede

2 yıl önce

auditorlevent

Denediydi. ....ne demek ne saçma bir şey bu ????????????? Program denediydi gibi bir kelime kullanıyor, ya denedi olur yada denemişti denilir..bu nedir Allahaşkına

1 yıl önce

umitbulutttt

Bardağa dolu tarafından bakmak lazım. Uygulama bize türkçe şive de öğretiyor.

1 yıl önce

semih.ugur

Wanna slang oluyor da denediydi slang olmuyor mu?

2 yıl önce

Eren811983

Denediydi nedir ya

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.