1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She had tried to drink."

"She had tried to drink."

Çeviri:O içmeyi denemişti.

January 23, 2014

8 Yorum

Konu önem sırasına göre

DavutGurbuz

Burada ince bir ayrıntıyı sizlerle paylaşmak isterim. Native birinden öğrendiğim kadarıyla "She had tried to drink." --> "O içmeyi denemişti." ama başaramadı demek oluyor. Fakat "She had tried drinking" dediğinde ise içti fakat hâlâ kendisini hasta hissediyor,işe yaramadı vs. gibi bir anlam çıkıyormuş.

January 23, 2014

oylmesn

teşekkürler tam da onu soracaktım :)


guitarist81

Türkçe'de "denediydi" diye bi kelime olmaz, ya denemisti yada denedi olur, oldu olacak deneyeyazdi olsun.


zulog

denediydi diye bi kelime mi var türkçede


auditorlevent

Denediydi. ....ne demek ne saçma bir şey bu ????????????? Program denediydi gibi bir kelime kullanıyor, ya denedi olur yada denemişti denilir..bu nedir Allahaşkına


umitbulutttt

Bardağa dolu tarafından bakmak lazım. Uygulama bize türkçe şive de öğretiyor.


semih.ugur

Wanna slang oluyor da denediydi slang olmuyor mu?


Eren811983

Denediydi nedir ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.