Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"We swim."

Tłumaczenie:My pływamy.

4 lata temu

9 komentarzy


scofield421

Dlaczego jest swim a nie swims skoro to liczba mnoga ?

3 lata temu

nieznam1

Swims jest tylko w 3 osobie l.poj. a swim w reszcie

3 lata temu

miko18396

Bo w,,my"też jestem,,ja".

2 lata temu

PiotrSutow

My plywamy powinno byc we are swimming bo tak to jest my plywać

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Obie wersje są poprawne, zależy o co nam chodzi. Odmiana czasownika w języku angielskim jest bardzo ograniczona. Poza czasownikiem to be, dodajemy tylko końcówkę -s w 3. os. l. pojedynczej.

4 lata temu

magiczneja

noooooo

2 lata temu

tiret

Nie mam problemu

2 lata temu

MarryBerry2

Dlaczego lektorka mówi na swim swam

2 lata temu

iga15410

Dlaczego?

4 miesiące temu