Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun bir dini yoktur."

Çeviri:He does not have a religion.

0
4 yıl önce

11 Yorum


DavutGurbuz

"It has no religion" cümlesi sizce kabul edilmeli mi. Meselâ bir hayvandan bahsediyoruz. It doesn't have a religion. ile aynı anlamı verir mi?

4
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet verir, hayvandan da çok devlet/eğitim kurum gibi yerler için "it" mantıklı mesela. "has no" ve "doesn't have" de genelde birbirine uyuyor. ekleriz.

9
Cevap ver4 yıl önce

kablll

She için has olmaz mı

0
Cevap ver3 yıl önce

nabi71

soru veya olumsuzluk içeren cümlelerde "does" dan sonra sadece have gelir. (Örnek:soru) "Does he have a book?" - (Örnek:olumsuz) "She does not have a book." - Düz (yani olumlu)cümlelerde "she/he/it" sonrasında has kullanılır.örnek: "She has a book."

8
Cevap ver3 yıl önce

aleynalper

No ve not kullanımı vardı,bi hat8rlatsak ben karistiriyorum...isimlerde no fikirlerde not mıydı????

0
Cevap ver3 yıl önce

sonterekeme

He has not a religion dedim got ekle dedi got nereden geliyor anlamadım

0
Cevap ver1 yıl önce

bilgekaganylmz

"Has not got" veya "does not have" olur. "Has not" olmaz

0
Cevap ver1 yıl önce

sonterekeme

o zaman benim yazdığım "o bir din değil" gibi birşey sanırım, got sahiplik mi katıyor burada kafam karıştı biraz

0
Cevap ver1 yıl önce

bilgekaganylmz

Seninkinin anlamı yok. "Got" bir anlam katmıyor.

Have got= have

Have not got= do not have

Have not= ×××HATALI×××

0
Cevap ver1 yıl önce

sedat620808

Evet bende bu şekilde düşündüm. Ama bana got ekle demedi. Tam anlamadım açıkcası.

0
Cevap ver7 ay önce

Tue101638

İki cevabimida kabul etmedi

0
Cevap ver1 yıl önce