1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun bir dini yoktur."

"Onun bir dini yoktur."

Çeviri:He does not have a religion.

January 23, 2014

15 Yorum


DavutGurbuz

"It has no religion" cümlesi sizce kabul edilmeli mi. Meselâ bir hayvandan bahsediyoruz. It doesn't have a religion. ile aynı anlamı verir mi?


Selcen_Ozturk

evet verir, hayvandan da çok devlet/eğitim kurum gibi yerler için "it" mantıklı mesela. "has no" ve "doesn't have" de genelde birbirine uyuyor. ekleriz.


aleynalper

No ve not kullanımı vardı,bi hat8rlatsak ben karistiriyorum...isimlerde no fikirlerde not mıydı????


sonterekeme

He has not a religion dedim got ekle dedi got nereden geliyor anlamadım


duolingo_dostu

"Has not got" veya "does not have" olur. "Has not" olmaz


sonterekeme

o zaman benim yazdığım "o bir din değil" gibi birşey sanırım, got sahiplik mi katıyor burada kafam karıştı biraz


duolingo_dostu

Seninkinin anlamı yok. "Got" bir anlam katmıyor.

Have got= have

Have not got= do not have

Have not= ×××HATALI×××


CitizenRiza

İngiliz İngilizcesinde sahiplik have/has got olumsuzu have has / not got yani he has not got a religion dan dolayı got nerde diye size sormuş

yok böyle bir şey diyen arkadaşlar var böyle şeyler :) sahiplik amerikan ve ingiliz ingilizcesinde biraz farklılık gösteriyor


sedat620808

Evet bende bu şekilde düşündüm. Ama bana got ekle demedi. Tam anlamadım açıkcası.


Tue101638

İki cevabimida kabul etmedi


Ouzhanil1

He does not believe in any religion şimdş bu niye kabul görmüyor


acosedat

"religious" neden kabul edilmiyor?


Yusuf628856

Burada neden do /does yrd fiili kullanıldı. bu bir fiil cümlesi değil ki he/she has not a religion doğru olması gerekmez mi


Faysalad

Altı noktalı cümleler doğru değil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.