"Onun bir dini yoktur."

Çeviri:He does not have a religion.

January 23, 2014

18 Yorum


DavutGurbuz

"It has no religion" cümlesi sizce kabul edilmeli mi. Meselâ bir hayvandan bahsediyoruz. It doesn't have a religion. ile aynı anlamı verir mi?

January 23, 2014

Selcen_Ozturk

evet verir, hayvandan da çok devlet/eğitim kurum gibi yerler için "it" mantıklı mesela. "has no" ve "doesn't have" de genelde birbirine uyuyor. ekleriz.


aleynalper

No ve not kullanımı vardı,bi hat8rlatsak ben karistiriyorum...isimlerde no fikirlerde not mıydı????


kablll

She için has olmaz mı


nabi71

soru veya olumsuzluk içeren cümlelerde "does" dan sonra sadece have gelir. (Örnek:soru) "Does he have a book?" - (Örnek:olumsuz) "She does not have a book." - Düz (yani olumlu)cümlelerde "she/he/it" sonrasında has kullanılır.örnek: "She has a book."


Sel62433

Teşekkürler


sonterekeme

He has not a religion dedim got ekle dedi got nereden geliyor anlamadım


bilgekaganylmz

"Has not got" veya "does not have" olur. "Has not" olmaz


sonterekeme

o zaman benim yazdığım "o bir din değil" gibi birşey sanırım, got sahiplik mi katıyor burada kafam karıştı biraz


bilgekaganylmz

Seninkinin anlamı yok. "Got" bir anlam katmıyor.

Have got= have

Have not got= do not have

Have not= ×××HATALI×××


sedat620808

Evet bende bu şekilde düşündüm. Ama bana got ekle demedi. Tam anlamadım açıkcası.


Tue101638

İki cevabimida kabul etmedi


Ouzhanil1

He does not believe in any religion şimdş bu niye kabul görmüyor


KenanAksoy

Mantıksız ya it denmesinde sebeb ne it yerine she daha mantikli bence. It olarak dusunmemiz icin soruda nasil bir ipucu var


ylmzsrl

İnsan dışında bir varlığın dini olurmu "it" olmaz


DavutGurbuz

Olmaz . Cümle de yoktur (does not have) dediği için it olur burada.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.