"Цей хлопець їсть яблуко, а я їм хліб."

Переклад:The boy eats an apple and I eat bread.

2 роки тому

11 коментарів


DashaMyhaj

Чому перед bread артикль не вживається?

2 роки тому

Maks172163

Тому що слово "bread" це незлічувальний іменник

10 місяців тому

HiQq5

чому нема артикля перед bread

11 місяців тому

0mib3

Один раз хлопець каже "guy" а інший "boy"

10 місяців тому

2Gmn3

Хахахаха

1 рік тому

hbNf6

Денис

8 місяців тому

shumakoff

Чому не годиться сказати "this boy"?

6 місяців тому

Tani4ka2015

Виправляє and на an

6 місяців тому

Yaroslava560274

Я так і написала, а воно дає помилку, хоча її нема

5 місяців тому

o0l32

Правильно мало б бути This boy eat apple and i eat bread

1 місяць тому

U63Q1

Чому коли вводиш "eat" переправляє на "eating", a коли ввожу "eating" переправляє на "eat"?

8 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.