1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have a bear."

"We have a bear."

Çeviri:Bizim bir ayımız var.

January 23, 2014

32 Yorum

Konu önem sırasına göre

alisya1665

Hangimiz evinde bir ayı besler

July 23, 2015

ArdaSzbili

ben evimde beslyorum et ile kolumu kapip birakiyo cok sirin

April 7, 2016

duoyagmur44

yavaş atta kuşlar yesin

December 20, 2016

ilyas_1905

Benim var amma cansiz)))

July 25, 2019

malikenesa

Bear ı beer diye yazdım canım çektiyse demek ki :D

October 18, 2014

kerem15003

Bazı cümlelerde a takısını kullanmayınca yanlış oluyor bazılarında doğru

September 1, 2016

Emre274495

"a" takısını uygulama daha çok adet bildirmede kullanmamızı istiyor. "A cheese" bir peynir diye tercüme edilirken "cheese" şeklindeki kullanımda "peynir" olarak tercüme ediliyor. A/an takısı kullanılmayan ifadeler adedi yada hangisi olduğu belli olmayan genel ifadeler için kullanılıyor.

January 30, 2019

YkselUyar

Bizim ulkemizde bolca ayi vardir. Cok dogru yazmislar bence :)

October 2, 2016

HasanCanTa5

senin ülken ne

June 18, 2019

EmreBirden

Bira ile ayıyı karıştıran kaç kişiyiz :D

October 20, 2016

Gulsum736875

Kim evinde ayiya guvenir? Her an her sey ola bilir

January 4, 2018

esincelik

Niye " ördek bizde" oluyorda, "ayı bizde" olmuyor çevirirken bencecikisinin cevirisi ayni olmali benim ordegim var ve bizim ayimiz var olmali ben bu yasima kadar ordek bende diye bir konusma duymadim. Ördek bende ne demek

July 10, 2018

Gulsum736875

Evet ancak bir(1) one ancak a olarakda. A bear bir ayi gibi cevriliyor☺

January 4, 2018

AyferKo1

We biz have ise sahiplik anlamında a bir bear da ayı demek a/an takısı örneğin a horse yani bir at ama horse desek at anlamında kullanılır Örneğin We have a book Bizim bir kitabımız var We have book desek Bizim kitzbımız var oluyor

October 3, 2019

ZeynepBraY1

Hayir a =bir yerine kullanilabiliyormus

December 21, 2016

Eyll587751

Evet

March 29, 2018

1234567890915744

niye sokakta ayı oynatanlar iş bitince ayıyı hayvanat bahçesine mi götürüyolar sanıyosunuz?

April 29, 2018

yksel574446

Ayımız var bizim ayımız demek değilmi niye yanlış oluyo anlamadım bunun gibi çok yanlışlar var bu proğramda

June 2, 2018

ferhat.89

Ziyaaaa !!! :D

July 24, 2018

Leylaimek3

Evet evde bir ayı var zaten sjsfhddbgdbb

July 31, 2018

Onur419788

Ben besliyorum köyde erkedeşler

August 1, 2018

Tayfun227354

nasıl bir aile ise artık :)

October 22, 2018

Ekrem690492

We biz demek degil mi nasıl olur da bizim oluyor

December 22, 2018

FutbolDeli3

Ben evde orangutan besliyom XD

December 29, 2018

mer489933

benim bir ayım yok

January 2, 2019

svl537643
January 15, 2019

gokce.goger

Evet benim evde beslediğim bir ayı var uçuyo ama o bir ayı

February 25, 2019

Whiskeyice

YANLIŞMIŞ. BEN NE DEMİŞİM ? HA DUOLİNGO BEN NE DEMİŞİM ? https://hizliresim.com/V9nAlR

March 17, 2019

reyhan492492

Bu uygulama sizin icin yarar li oldu mu?

August 1, 2019

IbrahimKes67372

Our ile başlaması gerekmiyor mu cümle

August 14, 2019

IbrahimKes67372

We yerine our olması gerekmiyormu

August 14, 2019

IbrahimKes67372

We

August 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.