1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have a bear."

"We have a bear."

Çeviri:Bizim bir ayımız var.

January 23, 2014

60 Yorum


alisya1665

Hangimiz evinde bir ayı besler


ArdaSzbili

ben evimde beslyorum et ile kolumu kapip birakiyo cok sirin


duoyagmur44

yavaş atta kuşlar yesin


AKPKJSAJV

merhaba ben bira yi şarapla karistirdim


Hafsa6842

Zh ovhisxvh8hv9sx9jva


Hafsa6842

Sjsjsjjsjjsjjsjsjsj


malikenesa

Bear ı beer diye yazdım canım çektiyse demek ki :D


EmreBirden

Bira ile ayıyı karıştıran kaç kişiyiz :D


kerem15003

Bazı cümlelerde a takısını kullanmayınca yanlış oluyor bazılarında doğru


YkselUyar

Bizim ulkemizde bolca ayi vardir. Cok dogru yazmislar bence :)


Tayfun227354

nasıl bir aile ise artık :)


Gulsum736875

Kim evinde ayiya guvenir? Her an her sey ola bilir


Leylaimek3

Evet evde bir ayı var zaten sjsfhddbgdbb


Whiskeyice

YANLIŞMIŞ. BEN NE DEMİŞİM ? HA DUOLİNGO BEN NE DEMİŞİM ? https://hizliresim.com/V9nAlR


duru_naz

aynen bende büyük yazdım kabul etmedi


Gulsum736875

Evet ancak bir(1) one ancak a olarakda. A bear bir ayi gibi cevriliyor☺


1234567890915744

niye sokakta ayı oynatanlar iş bitince ayıyı hayvanat bahçesine mi götürüyolar sanıyosunuz?


esincelik

Niye " ördek bizde" oluyorda, "ayı bizde" olmuyor çevirirken bencecikisinin cevirisi ayni olmali benim ordegim var ve bizim ayimiz var olmali ben bu yasima kadar ordek bende diye bir konusma duymadim. Ördek bende ne demek


AyferKo1

We biz have ise sahiplik anlamında a bir bear da ayı demek a/an takısı örneğin a horse yani bir at ama horse desek at anlamında kullanılır Örneğin We have a book Bizim bir kitabımız var We have book desek Bizim kitzbımız var oluyor


ZeynepBraY1

Hayir a =bir yerine kullanilabiliyormus


yksel574446

Ayımız var bizim ayımız demek değilmi niye yanlış oluyo anlamadım bunun gibi çok yanlışlar var bu proğramda


OnurVuraL06

Ben besliyorum köyde erkedeşler


Ekrem690492

We biz demek degil mi nasıl olur da bizim oluyor


Kubra1727

We biz demek evet amma orda We have yani bizim var Biz var olmayacakki Aslinda buda ingilisceninn anlasilmaz konulaendan biri bazen ben bile neden diye soruyorum neden bu kadar zor Yani boyle bir sey olamaz biz simdi kolay konulardayz Simdi dusundumde biz zamanlari oyrenirken napcaz???? Yanlis bilmiyorsam16 tane zaman var boyle bir sey olmamali Ah adalet bu musun sen nolurdu 3 tane zamanla hayat yurumuyordumuuuu Coookkkkkk zor Insanlk adina.... Bir sozun ne kadar karsiligi aciklamasi ola bilir ki Hepside ayri ayri cumlede ayri ayri vakitlerde isleniyo Ahhhh English artk yapamyo ben ueter duolingo bana agir geldi bu nasil bi dunya kiiii Covid19 doneminde yapcak baska bir is yokmuyduuuu Coronani bu dunyaya getirene ben........


Geno.Sans

Helal olsuuunn <3<3


FutbolDeli3

Ben evde orangutan besliyom XD


mer489933

benim bir ayım yok


gokce.goger

Evet benim evde beslediğim bir ayı var uçuyo ama o bir ayı


reyhan492492

Bu uygulama sizin icin yarar li oldu mu?


Kubra1727

Evet deee Bazen adaletszlik var Bugun yarn sinir hastasi ola bilirm Adalet ince cizgm deee


IbrahimKes67372

Our ile başlaması gerekmiyor mu cümle


IbrahimKes67372

We yerine our olması gerekmiyormu


timuin756204

var kelimesine basıyorum olmuyor telefonu parçalicaktım


duru_naz

BİZİM BİR AYIMIZ VAR yazdım yanlış dedi.


Mehs1616

evde ayı besliyom bir gün beni yiyecek =D


Ecrin_VR

yok hayır ayı beslemiyoruz beslesem saldırır ............


Geno.Sans

Bizim ayımız var dedim doğru çıktı✅


EVKARA

Büyük harfler ile yazdığım cevap yanlış kabul edilmemeli


_semassi_

Ayısı olmayanda ne bilem


melania2307

Duo evinde ayı besliyormuş


KartalCan2

Bizim atımız var yazıyorum kabul ediyor :-D


alidiyebiri

Bizimde bir atımız var evde besliyoru


rabia739114

selcen hanım ın paylaştığı linkler vardı onlara nereden ulasabiliriz bilen var mı


mertalicanay

FoR MoThEr RUSSİAAAAAAAAAAAAAAAAA


NuhERGUN

nhjwiwiaowowwowoow


bathory425917

Net bir şekilde söylememe rağmen algılamıyor bu soru yüzünden ders geçersiz sayıldı tam bir saçmalık


FadimeCola

What is FİL?????!!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.