"We have a bear."

Çeviri:Bizim bir ayımız var.

4 yıl önce

46 Yorum


alisya1665

Hangimiz evinde bir ayı besler

3 yıl önce

ArdaSzbili

ben evimde beslyorum et ile kolumu kapip birakiyo cok sirin

2 yıl önce

duoyagmur44

yavaş atta kuşlar yesin

1 yıl önce

Capsmatik

Ahhaha haykirdim :Dd

3 yıl önce

malikenesa

Bear ı beer diye yazdım canım çektiyse demek ki :D

3 yıl önce

kerem15003

Bazı cümlelerde a takısını kullanmayınca yanlış oluyor bazılarında doğru

2 yıl önce

YkselUyar

Bizim ulkemizde bolca ayi vardir. Cok dogru yazmislar bence :)

2 yıl önce

EmreBirden

Bira ile ayıyı karıştıran kaç kişiyiz :D

1 yıl önce

Gulsum736875

Kim evinde ayiya guvenir? Her an her sey ola bilir

9 ay önce

Gulsum736875

Evet ancak bir(1) one ancak a olarakda. A bear bir ayi gibi cevriliyor☺

9 ay önce

esincelik
esincelik

Niye " ördek bizde" oluyorda, "ayı bizde" olmuyor çevirirken bencecikisinin cevirisi ayni olmali benim ordegim var ve bizim ayimiz var olmali ben bu yasima kadar ordek bende diye bir konusma duymadim. Ördek bende ne demek

3 ay önce

ZeynepBraY1

Hayir a =bir yerine kullanilabiliyormus

1 yıl önce

Eyll587751

Evet

6 ay önce

Uur422935

Rjgftgfyhxhcg3jjfhejwagfjijsgvhagdvveh. Xhyuyfhefghj

8 ay önce

1234567890915744

niye sokakta ayı oynatanlar iş bitince ayıyı hayvanat bahçesine mi götürüyolar sanıyosunuz?

5 ay önce

yksel574446

Ayımız var bizim ayımız demek değilmi niye yanlış oluyo anlamadım bunun gibi çok yanlışlar var bu proğramda

4 ay önce

ferhat.89

Ziyaaaa !!! :D

2 ay önce

Leylaimek3

Evet evde bir ayı var zaten sjsfhddbgdbb

2 ay önce

Onur419788

Ben besliyorum köyde erkedeşler

2 ay önce

Ece759821

Biliyor musunuz ben oraya söylüyorum anlamıyor ben de bir gün tuşa bastım sonra kadının sesini dinlettirdim oldu cihaza kendi sesini verdim yabi

1 yıl önce

hakanihat

Selcen hanim, have ve have gotun bir farki var midir? do you have a moment? diyebildigimiz gibi, have you got a moment diyebilirmiyiz?

3 yıl önce

buketsevcan

Selcen'e sormuşsunuz ama ben cevap vereyim, hayır hiçbir fark yok, aralarındaki tek fark kullanım yaygınlığı:)

3 yıl önce

BerkayIk1

Soyleyen aziz yildirim heralde

1 yıl önce

MzeyyenYes

Bizde ayı var yazdım yanlış diyor neden

1 yıl önce

ovs.

BEN

1 yıl önce

mete172099

Kim ayi beslerki sacma

3 yıl önce

muhammet449

He buna taktınız yani

2 yıl önce

xBulut

"Ayı bizde" neden olmuyor?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"we have the bear" oluyor o zaman, belirli bir ayı

2 yıl önce

cellturk

Biz bir ayı sahibiyiz çevirisini sistem kabul etmedi. Biz bir ayıya sahibiz olmalı diyor : )

3 yıl önce

3DResimler

bear hem ayımız hem ayı şekilde okunması çok saçma.

2 yıl önce

seval950647

Bear deyince ayı ama ozne getirirsen öz neye gore cekimlenir 7 sinif gordunmu sen?

2 yıl önce

ruhan1990

Bizim ayimiz var yazdim yanlis dedi ı yerine i kullandik diye yanlis diyo

2 yıl önce

HanmZeliha

Aslında bazen böyle klavye hatalarını kabul ediyor.

2 yıl önce

umran738926

We have a bear bizim bir ayimiz var yazdim yanlis dedi we biz demek degilmi. Bir ayimiz var diyo

2 yıl önce

Arzubirol

Biz bir ayı sahip olduk olmiyicak mi

2 yıl önce

EmrahArc

Bizim ayimiz yazdim kabul etmediii...

2 yıl önce

Meralahin

Ya anlamadığım bir şey var burda "bizim" demiş ama sahiplik kullanmamış... Yani "we" yerine "our" olması gerekiyordu...

4 yıl önce

emrullah11

Have sahiplik ekidir.

4 yıl önce

La_Lune

sahip olmak anlamını ''have'' katıyo sen aynı cümle içinde 2 tane sahiplik anlamı kullanamassın ;))

4 yıl önce

sahinckl

Bir in karşiligi (a )mi?

3 yıl önce

Buketuzunoglu.14

Evet a ama normal 1 in karşılığı one

3 yıl önce

TCErenGktu

biz sahibiz bir ayıya da aynısı

3 yıl önce

HanmZeliha

Sence Türkçe'ye uyuyor mu? Önce Türkçe'ye uydurman lazım güzel insan. :)

2 yıl önce

BakiAlyuz

Duyduğunuz şeyi yazın diyor, yazdım ama doğru cevap olarak türkçe tercumesini veriyor

4 yıl önce

La_Lune

bazen 2 cevaplı olur sorular sorular 2 cevaplı olduğunda diğer anlamını da veriyor eğer soru tek cevaplıysa tercüme ediyor ;) umarım yardımcı olmuşumdur ;)

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.