"We have a bear."

Çeviri:Bizim bir ayımız var.

4 yıl önce

19 Yorum


alisya1665

Hangimiz evinde bir ayı besler

3 yıl önce

ArdaSzbili

ben evimde beslyorum et ile kolumu kapip birakiyo cok sirin

2 yıl önce

duoyagmur44

yavaş atta kuşlar yesin

1 yıl önce

malikenesa

Bear ı beer diye yazdım canım çektiyse demek ki :D

4 yıl önce

kerem15003

Bazı cümlelerde a takısını kullanmayınca yanlış oluyor bazılarında doğru

2 yıl önce

YkselUyar

Bizim ulkemizde bolca ayi vardir. Cok dogru yazmislar bence :)

2 yıl önce

EmreBirden

Bira ile ayıyı karıştıran kaç kişiyiz :D

2 yıl önce

Gulsum736875

Kim evinde ayiya guvenir? Her an her sey ola bilir

11 ay önce

Gulsum736875

Evet ancak bir(1) one ancak a olarakda. A bear bir ayi gibi cevriliyor☺

11 ay önce

esincelik
esincelik

Niye " ördek bizde" oluyorda, "ayı bizde" olmuyor çevirirken bencecikisinin cevirisi ayni olmali benim ordegim var ve bizim ayimiz var olmali ben bu yasima kadar ordek bende diye bir konusma duymadim. Ördek bende ne demek

5 ay önce

ZeynepBraY1

Hayir a =bir yerine kullanilabiliyormus

1 yıl önce

Eyll587751

Evet

8 ay önce

Uur422935

Rjgftgfyhxhcg3jjfhejwagfjijsgvhagdvveh. Xhyuyfhefghj

10 ay önce

1234567890915744

niye sokakta ayı oynatanlar iş bitince ayıyı hayvanat bahçesine mi götürüyolar sanıyosunuz?

7 ay önce

yksel574446

Ayımız var bizim ayımız demek değilmi niye yanlış oluyo anlamadım bunun gibi çok yanlışlar var bu proğramda

6 ay önce

ferhat.89

Ziyaaaa !!! :D

4 ay önce

Leylaimek3

Evet evde bir ayı var zaten sjsfhddbgdbb

4 ay önce

Onur419788

Ben besliyorum köyde erkedeşler

4 ay önce

Tayfun227354

nasıl bir aile ise artık :)

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.