Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz yürürken yiyoruz."

Çeviri:We eat as we walk.

4 yıl önce

5 Yorum


PyrZdd65

''as'' yerine during veya while gelmicek mi ??

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

yerine hiçbişey gelmicek. during yanlış olur, while ikincil bi alternatif olarak var zaten.

4 yıl önce

PyrZdd65

tamamdır tsk ederim ''AS'' ın like ile > gibi anlamı var diye biliyordum 'iken' anlamı var mıs simdi anladım.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

fareyle kelimenin üzerine gelince çıkıyo zaten

4 yıl önce

nazbetcey

Tek ozne oldugu icin ozneyi 2 kere yazmaya gerek var mı? "We eat as walk" ?

4 yıl önce