1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz yürürken yiyoruz."

"Biz yürürken yiyoruz."

Çeviri:We eat as we walk.

January 23, 2014

5 Yorum


PyrZdd65

''as'' yerine during veya while gelmicek mi ??


ProwlingParis

yerine hiçbişey gelmicek. during yanlış olur, while ikincil bi alternatif olarak var zaten.


PyrZdd65

tamamdır tsk ederim ''AS'' ın like ile > gibi anlamı var diye biliyordum 'iken' anlamı var mıs simdi anladım.


ProwlingParis

fareyle kelimenin üzerine gelince çıkıyo zaten


nazbetcey

Tek ozne oldugu icin ozneyi 2 kere yazmaya gerek var mı? "We eat as walk" ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.