Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"My brother watches TV."

Переклад:Мій брат дивиться телевізор.

2 роки тому

5 коментарів


pro100english

Чому не приймає: "Мій брат дивиться ТБ"

2 роки тому

Nordry
Nordry

А що таке "ТВ"?:) Тоді вже ТБ, якщо ви мали на думці "телебачення"

2 роки тому

pro100english

так саме "телебачення" - ТБ

2 роки тому

zIyt2

Не прийняло Мій брат дивиться телевізор - так як у правильній відповіді

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Відсутність артикля перед TV свідчить, що англомовні дивляться телебачення (воно пишеться без артикля). Інша річ, що в українській мові прийнято казати "дивитись телевізор", хоч насправді ми дивимось не на телевізор, а на те, що показує телебачення.

4 місяці тому