1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "I do not talk to her."

"I do not talk to her."

Tłumaczenie:Nie rozmawiam z nią.

January 23, 2014

12 komentarzy


muad77

A with her też jest dobrze?


Rafal-R

"I do not talk wit her." Tez jest poprawne.


WarsawWill

Jest możliwe ale "to" jest znacznie bardziej popularny

http://www.netspeak.org/#query=Talk+%253F+her


whatuuup

nie odzywam sie do niej nie pasuje?


KamilMykw

Fo zamiast do robi błąd zamiast literowke


MateuszRaa

Napisalem "i did not talk to her" bledne


Kristine466318

To jest źle ponieważ zmieniłeś czas. 'I do not talk to her' jest w czasie teraźniejszym.


Radek51

Nie rozumiem. Nie rozmawiałem z nią, to czas przeszły. Czas teraźniejszy to Nie rozmawiam z nią. Nie chcę rozmawiać z nią.


Tee20001

Jak będzie "nie mówiłem do niej" ponieważ tego nie uznaje.


Kristine466318

Nie, ponieważ zdanie do przetłumaczenia jest w czasie teraźniejszym nie przeszłym: I do not NIE I did not.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.