1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Hello, how are you?"

"Hello, how are you?"

Tłumaczenie:Cześć, jak się masz?

January 23, 2014

19 komentarzy
Ta dyskusja jest zamknięta.


Martuska_62

czy jak sie masz i jak się miewasz to nie jest czasem TO SAMO??


razrr

tak samo 'cześć, co u ciebie?'


helasiek

I również 'siema, co słychać' . Jest wiele takich możliwości żeby kogoś witać.


LUKRECJA4555

Teoretcznie tak aoe nie ma tego w systemie. Tez sie na takich rzeczach potykam.


Rychuryszard

Czy "hej" jako hello nie powinno być dobrze? Mi nie uznało.


dun3rr

hej to spolszczone "hey" lub "hi"


Rychuryszard

Tak, ale w wypadku takich słów nie powinno się aż tak sztywno trzymać tłumaczeń.


dun3rr

owszem, jednak nie możemy sie zapuszczać w "urban language" bo skonczy sie na: " whadoyado2day" i w tym podobnych :)


kizek

Hej to pożyczone z angielskiego hey, i chociaz wolimy wersje hej bo latwiej sie wymawia nizeli czesc to niestety jest ono wypożyczony on j. Angielskiego a hello oznacza w naszym jezyku czesc i to dlatego tak surowo się tego trzymają Mam nadzieję ze pomoglam Lena


Wanda414340

Dla mnie to to samo jak czesc jak sie masz


kinga723649

Ja napisałam Cześć jak się czujesz i mi zaliczyło


Ciemnyneko

Dlaczego musi być witaj a nie cześć


buskes76

Jedno i drugie jest poprawne


renata-ada

napisałam-cześć,jak się masz? Napisano że to zła odpowiedz.Kilka razy zauważyłam że uczącego wprowadzają w bład.Pewno chodziło że małą literą.Ale dla uczacego nie ma to żadnego znaczenia.


Emwue

Jeśli rzeczywiście napisałaś „cześć,jak się masz?” to nie zaliczyło ci zadania dlatego, że… Duolingo „olewa” interpunkcję totalnie – ponieważ słowa „cześćjak”(do którego Duolingo „poprawiło” twój wpis, gdy już usunęło przecinek) nie ma w bazie, Duo nie znalazło wzorca i uznało twoją odpowiedź za błąd.

Przecinki można opuścić, ale spacje które po nich powinny następować już nie, niestety. ;)


GABAZABAJO789

A ja piszę wszystko tak: hellohowareyou


AlaAla_Google

Niemożliwe! Ja milion razy się pomyliłam i nie dałam wielkiej litery, czy znaku interpunkcyjnego i za .każdym. razem było zaliczane.


Black_Wanderer

"Jak u ciebie?" też powinno być dobrą odpowiedzią


SunflowerEsther

Ja napisałam Hejo jak się masz i była literówka w słowie hejo bo powinno być hej

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.