Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Hello, how are you?"

Tłumaczenie:Cześć, jak się macie?

1
4 lata temu

43 komentarze


Martuska_62

czy jak sie masz i jak się miewasz to nie jest czasem TO SAMO??

103
Odpowiedz24 lata temu

razrr

tak samo 'cześć, co u ciebie?'

80
Odpowiedz24 lata temu

helasiek

I również 'siema, co słychać' . Jest wiele takich możliwości żeby kogoś witać.

9
Odpowiedz2 lata temu

Korika181

Nie

-11
Odpowiedz2 lata temu

Mirelka124

No raczej że tak

19
Odpowiedz3 lata temu

LenaS355334

Nie jest to to samo

0
Odpowiedz2 miesiące temu

AnnaDaszki

To tosamo mieszkam w angli to wiem

-5
Odpowiedz1 rok temu

Rychuryszard

Czy "hej" jako hello nie powinno być dobrze? Mi nie uznało.

23
Odpowiedz4 lata temu

dun3rr

hej to spolszczone "hey" lub "hi"

16
Odpowiedz4 lata temu

Rychuryszard

Tak, ale w wypadku takich słów nie powinno się aż tak sztywno trzymać tłumaczeń.

17
Odpowiedz4 lata temu

dun3rr

owszem, jednak nie możemy sie zapuszczać w "urban language" bo skonczy sie na: " whadoyado2day" i w tym podobnych :)

25
Odpowiedz4 lata temu

Widelec

"hello" to na tym cześć

4
Odpowiedz1 rok temu

kizek

Hej to pożyczone z angielskiego hey, i chociaz wolimy wersje hej bo latwiej sie wymawia nizeli czesc to niestety jest ono wypożyczony on j. Angielskiego a hello oznacza w naszym jezyku czesc i to dlatego tak surowo się tego trzymają Mam nadzieję ze pomoglam Lena

7
Odpowiedz2 lata temu

renata-ada

napisałam-cześć,jak się masz? Napisano że to zła odpowiedz.Kilka razy zauważyłam że uczącego wprowadzają w bład.Pewno chodziło że małą literą.Ale dla uczacego nie ma to żadnego znaczenia.

2
Odpowiedz11 rok temu

Emwue
Emwue

Jeśli rzeczywiście napisałaś „cześć,jak się masz?” to nie zaliczyło ci zadania dlatego, że… Duolingo „olewa” interpunkcję totalnie – ponieważ słowa „cześćjak”(do którego Duolingo „poprawiło” twój wpis, gdy już usunęło przecinek) nie ma w bazie, Duo nie znalazło wzorca i uznało twoją odpowiedź za błąd.

Przecinki można opuścić, ale spacje które po nich powinny następować już nie, niestety. ;)

3
Odpowiedz1 rok temu

Ciemnyneko

Dlaczego musi być witaj a nie cześć

1
Odpowiedz2 lata temu

Wanda414340

Dla mnie to to samo jak czesc jak sie masz

1
Odpowiedz1 rok temu

Ala704517

Dobrze

1
Odpowiedz4 miesiące temu

Powiązane dyskusje