"Hello, how are you?"

Tłumaczenie:Cześć, jak się macie?

January 23, 2014

24 komentarze


Martuska_62

czy jak sie masz i jak się miewasz to nie jest czasem TO SAMO??

January 23, 2014

razrr

tak samo 'cześć, co u ciebie?'

January 26, 2014

helasiek

I również 'siema, co słychać' . Jest wiele takich możliwości żeby kogoś witać.

April 3, 2016

Mirelka124

No raczej że tak

January 19, 2015

PrzemekKop2

No tak

April 4, 2019

Rychuryszard

Czy "hej" jako hello nie powinno być dobrze? Mi nie uznało.

May 31, 2014

dun3rr

hej to spolszczone "hey" lub "hi"

June 16, 2014

Rychuryszard

Tak, ale w wypadku takich słów nie powinno się aż tak sztywno trzymać tłumaczeń.

June 16, 2014

dun3rr

owszem, jednak nie możemy sie zapuszczać w "urban language" bo skonczy sie na: " whadoyado2day" i w tym podobnych :)

June 16, 2014

kizek

Hej to pożyczone z angielskiego hey, i chociaz wolimy wersje hej bo latwiej sie wymawia nizeli czesc to niestety jest ono wypożyczony on j. Angielskiego a hello oznacza w naszym jezyku czesc i to dlatego tak surowo się tego trzymają Mam nadzieję ze pomoglam Lena

November 8, 2015

renata-ada

napisałam-cześć,jak się masz? Napisano że to zła odpowiedz.Kilka razy zauważyłam że uczącego wprowadzają w bład.Pewno chodziło że małą literą.Ale dla uczacego nie ma to żadnego znaczenia.

February 20, 2017

Emwue

Jeśli rzeczywiście napisałaś „cześć,jak się masz?” to nie zaliczyło ci zadania dlatego, że… Duolingo „olewa” interpunkcję totalnie – ponieważ słowa „cześćjak”(do którego Duolingo „poprawiło” twój wpis, gdy już usunęło przecinek) nie ma w bazie, Duo nie znalazło wzorca i uznało twoją odpowiedź za błąd.

Przecinki można opuścić, ale spacje które po nich powinny następować już nie, niestety. ;)

February 20, 2017

Wanda414340

Dla mnie to to samo jak czesc jak sie masz

April 25, 2017

Ciemnyneko

Dlaczego musi być witaj a nie cześć

November 24, 2015

buskes76

Jedno i drugie jest poprawne

February 2, 2019

kinga723649

Ja napisałam Cześć jak się czujesz i mi zaliczyło

March 12, 2017

azwwy

ale masakra... za każdym razem jak mam coś powiedzieć to mam źle a ja mówię tylko że mam okno otwarte i mi nie łapie :(

July 3, 2017

buskes76

Poproszę o dodanie; "Witajcie, jak się macie?" bo poprawia na " Witaj, jak się macie?" ;)

April 23, 2018

AmelkaKowa2

Ja napisałem *hej jak keci * i mi zaliczylo

August 1, 2018

Black_Wanderer

"Jak u ciebie?" też powinno być dobrą odpowiedzią

March 28, 2019

martyna-5

No sorry, ale ja piszę poprawnie,a tu mi wyskakuje o akcencie. Czy jak się raz popełni ten błąd to bedzie cały czas tak wyskakiwać?

July 13, 2019

Kamilaliza1

Raczej cześć a nie witaj ale nieważne

March 15, 2016

buskes76

Jedno i drugie będzie ok ...
Hello - Witaj / Witam / Witajcie / Witamy / Cześć / ...

February 7, 2019

m.sederowska

Poprawia mi prawidlowa odpowiedz.

May 8, 2019

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.