"Hello, how are you?"

Tłumaczenie:Cześć, jak się macie?

4 lata temu

24 komentarze


Martuska_62

czy jak sie masz i jak się miewasz to nie jest czasem TO SAMO??

4 lata temu

razrr

tak samo 'cześć, co u ciebie?'

4 lata temu

helasiek

I również 'siema, co słychać' . Jest wiele takich możliwości żeby kogoś witać.

2 lata temu

Mirelka124

No raczej że tak

3 lata temu

Rychuryszard

Czy "hej" jako hello nie powinno być dobrze? Mi nie uznało.

4 lata temu

dun3rr

hej to spolszczone "hey" lub "hi"

4 lata temu

Rychuryszard

Tak, ale w wypadku takich słów nie powinno się aż tak sztywno trzymać tłumaczeń.

4 lata temu

dun3rr

owszem, jednak nie możemy sie zapuszczać w "urban language" bo skonczy sie na: " whadoyado2day" i w tym podobnych :)

4 lata temu

Widelec

"hello" to na tym cześć

1 rok temu

kizek

Hej to pożyczone z angielskiego hey, i chociaz wolimy wersje hej bo latwiej sie wymawia nizeli czesc to niestety jest ono wypożyczony on j. Angielskiego a hello oznacza w naszym jezyku czesc i to dlatego tak surowo się tego trzymają Mam nadzieję ze pomoglam Lena

3 lata temu

renata-ada

napisałam-cześć,jak się masz? Napisano że to zła odpowiedz.Kilka razy zauważyłam że uczącego wprowadzają w bład.Pewno chodziło że małą literą.Ale dla uczacego nie ma to żadnego znaczenia.

1 rok temu

Emwue
Emwue

Jeśli rzeczywiście napisałaś „cześć,jak się masz?” to nie zaliczyło ci zadania dlatego, że… Duolingo „olewa” interpunkcję totalnie – ponieważ słowa „cześćjak”(do którego Duolingo „poprawiło” twój wpis, gdy już usunęło przecinek) nie ma w bazie, Duo nie znalazło wzorca i uznało twoją odpowiedź za błąd.

Przecinki można opuścić, ale spacje które po nich powinny następować już nie, niestety. ;)

1 rok temu

Ciemnyneko

Dlaczego musi być witaj a nie cześć

3 lata temu

Wanda414340

Dla mnie to to samo jak czesc jak sie masz

1 rok temu

Ala704517

Dobrze

8 miesięcy temu

Kamilaliza1

Raczej cześć a nie witaj ale nieważne

2 lata temu

kinga723649

Ja napisałam Cześć jak się czujesz i mi zaliczyło

1 rok temu

azwwy

ale masakra... za każdym razem jak mam coś powiedzieć to mam źle a ja mówię tylko że mam okno otwarte i mi nie łapie :(

1 rok temu

Malwinia20

Tak na dobrą sprawę to jest proste

1 rok temu

Patrycja140569

Jak sie masz kochanie xD

8 miesięcy temu

Gabriel533012
Gabriel533012

( ocenzurowano )

7 miesięcy temu

buskes76

Poproszę o dodanie; "Witajcie, jak się macie?" bo poprawia na " Witaj, jak się macie?" ;)

7 miesięcy temu

AmelkaKowa2

Ja napisałem *hej jak keci * i mi zaliczylo

4 miesiące temu

Kamil34593

Siema

2 miesiące temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.