Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He works in the shoe department."

Tłumaczenie:On pracuje w dziale obuwniczym.

4 lata temu

8 komentarzy


Hemus

Rani mnie niekonsekwencja w zaliczaniu zdań. Poprzednio po zmianie szyku "na lepszy" wyskakiwał mi błąd. Zacząłem tłumaczyć słowo w słowo i było dobrze, a teraz widzę, że pokazuje błędy w druga stronę :S

4 lata temu

agoosh
agoosh

Zgadzam się, strasznie to frustrujące. Ja mam prostą zasadę: tłumacz tak, żeby było naturalnie po polsku. Jeśli nie zaakceptuje ci tłumaczenia (to w końcu tylko Beta) to zgłoś je używając opcji "zgłoś problem". Im więcej ludzi zgłosi takie błędy, tym szybciej Beta będzie akceptowała alternatywne tłumaczenia. A jak i duża ilość takich błędów zużyje mi życia, zagryzam zęby i kończę lekcję z ich sugerowanym tłumaczeniem póki co.

4 lata temu

olka2212

nie wiem czy tylko mi się to zdarzyło, ale dla mnie to jest niedopracowane, ponieważ miałam napisać zdanie ze słuchu, a dźwięk nie został odtworzony. to na pewno nie moja wina, bo słyszę wszystko tylko nie to

4 lata temu

Mikolaj11

Nie wiem co mam o tym myśleć, zawsze mi mówi że nie trzeba wstawiać osoby a tu boom jednak trzeba!

4 lata temu

mariuszu
mariuszu

Pewnie nie wstawiamy osoby w pierwszej i drugiej osobie, ale w trzeciej już musimy.

I write - piszę; you write - piszesz; he writes - pisze (ale kto? on? ona? ono?)

4 lata temu

MisiaczeQ_LOVE

W dziale z pedałami xD Od razu o tym pomyślałam :D

1 rok temu

Arka700468

zapraszam do klanu polska [niebiesko szara szachownica]

5 miesięcy temu

Jerzy12
Jerzy12

Dosłowne tłumaczenie; On pracuje w wydziale buta - nie zalicza , natomiast w wydziale butów zalicza, tylko wtedy powinno być shoes, czyli liczba mnoga. Może ktoś wie dlaczego?

2 lata temu