"The market"

Μετάφραση:Η αγορά

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


melou-meli

το μαγαζί γιατί είναι λάθος;;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Αν βάλεις το ποντίκι πάνω από τις λέξεις σου δείχνει όλες τις πιθανές ερμηνείες τους. Όπως θα δεις η λέξη market δε σημαίνει μαγαζί, επειδή οι έννοιες μαγαζί και αγορά είναι αρκετά διαφορετικές και στα ελληνικά και στα αγγλικά: μία αγορά έχει πολλά μαγαζιά ή μπορεί να είναι μία υπαίθρια αγορά (ή παζάρι).

Αν συμβουλευτείς ένα λεξικό, θα δεις ότι το μαγαζί μεταφράζεται ως shop ή store (μαγαζί ή κατάστημα δηλαδή).

πριν από 2 χρόνια

melou-meli

ναι έχεις δίκιο ευχαριστώ!...

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.