"The market"

Μετάφραση:Η αγορά

May 19, 2016

3 σχόλια


melou-meli

το μαγαζί γιατί είναι λάθος;;

May 19, 2016

D_..
Mod

    Αν βάλεις το ποντίκι πάνω από τις λέξεις σου δείχνει όλες τις πιθανές ερμηνείες τους. Όπως θα δεις η λέξη market δε σημαίνει μαγαζί, επειδή οι έννοιες μαγαζί και αγορά είναι αρκετά διαφορετικές και στα ελληνικά και στα αγγλικά: μία αγορά έχει πολλά μαγαζιά ή μπορεί να είναι μία υπαίθρια αγορά (ή παζάρι).

    Αν συμβουλευτείς ένα λεξικό, θα δεις ότι το μαγαζί μεταφράζεται ως shop ή store (μαγαζί ή κατάστημα δηλαδή).

    May 19, 2016

melou-meli

    ναι έχεις δίκιο ευχαριστώ!...

    May 20, 2016
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.