"They follow their father."

Tłumaczenie:Oni podążają za swoim ojcem.

January 23, 2014

18 komentarzy


IonCichy

Dobry przyklad do cwiczenia wymowy

September 3, 2015

PolishPROGamer

Czemu nie można pominąć "swoim"?

September 5, 2015

gklinek

Czy "Oni naśladują swojego ojca" jest dużym błędem?

August 3, 2014

Yola448704

They follow their father - Idą za ojcem/ Idą śladami ojca/ Idą w ślady ojca/ Obserwują (postępowanie) ojca/ Śledzą (kroki, poczynania) ojca/ Wykonują polecenia/rozkazy ojca/ Spełniają życzenia/Słuchają ojca

October 15, 2018

buskes76

naśladować - imitate

October 27, 2015

mw.mw

chyba imitate to nasladowac w sensie imitowania, follow jak najbardziej znaczy nasladowac, szczegolnie w kontekscie ojca, przykladu, lidera itd - nasladowac=podazac za

July 25, 2016

Lenuaria123

Naśladować to właśnie imitate a follow to podażać albo iść za kimś

August 7, 2017

Anna279920

nie,to jest poprawne zdanie

November 11, 2017

cniak

Może być: "Oni idą w ślady ojca"?

November 5, 2014

buskes76

Iść w ślady - follow in the footsteps

October 27, 2015

AndrzejBie11

a dlaczego nie może być, że oni śledzą ojca skoro w ćwiczeniach wcześniej było tak podane?

February 25, 2016

Lenuaria123

Mi tak wcześniej nie było podane że śledzą

August 7, 2017

Ulamazur

Oni postępują za swoim ojcem - moim zdaniem znaczy to samo co podążają, wiec dlaczego źle?

January 6, 2018

Ida5847

Ja napisałam "oni obserwują swojego ojca" i mi nie zaliczyło. I jeszcze tłumaczyło "oni naśladują swojego ojca". Zgłaszam.

January 7, 2018

Beata-W-1964

Dlaczego One a nie moze być oni?

March 23, 2015

buskes76

Moze być zarówno "oni" jak i "one"

February 27, 2016

TomaszSiekierski

they follow behind their father?

May 1, 2014

iustitia

Niestety, zawsze używamy follow + obiekt, np. "I follow you", "The dog follows the cat", itd.

May 1, 2014
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.