Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"They follow their father."

Tłumaczenie:Oni podążają za swoim ojcem.

4 lata temu

18 komentarzy


gklinek

Czy "Oni naśladują swojego ojca" jest dużym błędem?

4 lata temu

Anna279920

nie,to jest poprawne zdanie

10 miesięcy temu

buskes76

naśladować - imitate

2 lata temu

mw.mw

chyba imitate to nasladowac w sensie imitowania, follow jak najbardziej znaczy nasladowac, szczegolnie w kontekscie ojca, przykladu, lidera itd - nasladowac=podazac za

2 lata temu

Lenuaria123

Naśladować to właśnie imitate a follow to podażać albo iść za kimś

1 rok temu

IonCichy
IonCichy

Dobry przyklad do cwiczenia wymowy

3 lata temu

PolishPROGamer

Czemu nie można pominąć "swoim"?

3 lata temu

AndrzejBie11

a dlaczego nie może być, że oni śledzą ojca skoro w ćwiczeniach wcześniej było tak podane?

2 lata temu

Lenuaria123

Mi tak wcześniej nie było podane że śledzą

1 rok temu

Ulamazur

Oni postępują za swoim ojcem - moim zdaniem znaczy to samo co podążają, wiec dlaczego źle?

8 miesięcy temu

cniak

Może być: "Oni idą w ślady ojca"?

3 lata temu

buskes76

Iść w ślady - follow in the footsteps

2 lata temu

Ida5847

Ja napisałam "oni obserwują swojego ojca" i mi nie zaliczyło. I jeszcze tłumaczyło "oni naśladują swojego ojca". Zgłaszam.

8 miesięcy temu

rafael841

W innym zdaniu follow śledzić a tutaj teraz follow podazaj.. cos nie tak z tym programem nie uczy prawidlowych slow..

3 miesiące temu

Beata-W-1964

Dlaczego One a nie moze być oni?

3 lata temu

buskes76

Moze być zarówno "oni" jak i "one"

2 lata temu

TomaszSiekierski

they follow behind their father?

4 lata temu

iustitia
iustitia

Niestety, zawsze używamy follow + obiekt, np. "I follow you", "The dog follows the cat", itd.

4 lata temu