Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich brauche etwas Zucker."

Çeviri:Benim biraz şekere ihtiyacım var.

2 yıl önce

5 Yorum


Opethian
Opethian

Bana biraz şeker gerekli, ile benim şekere ihtiyacım var aynı anlama nasıl gelmez.??

2 yıl önce

Mahoni35

bana dersen mir olmalı

1 yıl önce

Alfredoyum2016

''bana biraz şeker lazım'' neden yanlış???

1 yıl önce

Doancanlke

bu alıştırmada sıkıntı var.

2 yıl önce

humetin

Benim biraz şeker ihtiyacım var ( Null Artikel)

Ich sehe Zahlen (Sayılar görüyorum) (Null Artikel)

1 ay önce