"Ich brauche etwas Zucker."

Çeviri:Benim biraz şekere ihtiyacım var.

May 20, 2016

5 Yorum


Opethian

Bana biraz şeker gerekli, ile benim şekere ihtiyacım var aynı anlama nasıl gelmez.??

May 20, 2016

Mahoni35

bana dersen mir olmalı

February 12, 2017

Alfredoyum2016

''bana biraz şeker lazım'' neden yanlış???

July 4, 2017

Doancanlke

bu alıştırmada sıkıntı var.

August 8, 2016

humetin

Benim biraz şeker ihtiyacım var ( Null Artikel)

Ich sehe Zahlen (Sayılar görüyorum) (Null Artikel)

August 29, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.