1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich brauche etwas Zucker."

"Ich brauche etwas Zucker."

Çeviri:Benim biraz şekere ihtiyacım var.

May 20, 2016

6 Yorum


Opethian

Bana biraz şeker gerekli, ile benim şekere ihtiyacım var aynı anlama nasıl gelmez.??


Mahoni35

bana dersen mir olmalı


Alfredoyum2016

''bana biraz şeker lazım'' neden yanlış???


yalmazahme1

ceviri bence yanlis nedense ,etwas- bir sey dir ,a biraz bischen olmali. yani ich brauche bischen zucker olmali


Doancanlke

bu alıştırmada sıkıntı var.


humetin

Benim biraz şeker ihtiyacım var ( Null Artikel)

Ich sehe Zahlen (Sayılar görüyorum) (Null Artikel)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.