"I read."

Çeviri:Ben okurum.

January 23, 2014

69 Yorum


Mehtapzuur

Ben okurum değil de okurum desem yanlış olmaz değil mi ?


Selcen_Ozturk

tabii ki yanlış olmaz


Muhammed518693

Genis zamanda oldugu icin mi "am "kullanılmıyor?


irem870122

evet, gramere çalışmalısın


eylul676040

Okurum yaptım ve dogru desi


Huri954682

Hmmm o zaman olur


elif387180

Olur cunku orda ı yani ben var eger kullanirsan yanlis olur sirf seni kotulemek icin deyil dogruyu ogren diye dedim


z2006_13_0

Hayir yalniw olur


Zeren641959

Zamanla ingilizce kolaylaşıyor


prenses04kh

Bence "okurum ' da" olur


evinkoca

ya ne fark benr ha ben okurum ha okurum siz de çok abartıyosunuz


Ygtsrf1

Hayır,çünkü geniş zamanı anlamayanlar vardır. Ben okurum.Geniş zaman ekidir


jiminiye

Ben bunu buamadım


Abdulselam976836

Ben Okurum Yada Okurum Aynı Şey Bence. Bizdeki Mecaz-ı Mürsel Kalıbıdır.

Okurum-> Sadece Read diyemez yada Şimdiki Zaman Ekiyle Reading Okuyorum Diyemez O yüzden En İsabetli Olan

I read Olması Lazım.

Özetle; I read-> "Ben Okurum"yada "Okurum" olarakda Söylenebilir


ZeunepNazi

"Ben okurum" ya da "okurum" o ben kelimesi giysede birşey değişmiyor sonuçta okurum eki beni belirtiyor.


SukruGokk

Ya sizde kafanızı karıştırmaya yer arıyonuz.


Arzu362752

Çok güzel uygulama ya ingiliscem çok gelişdi


epack1807

Türkçeni de geliştir bari


YeldaNur7

İngilizceyi gelistirirken Türkçeyi unuttu.


MetinAydinn

:):):)) muhabbetlere bak ya


RIld9

Bence yanlış


Gkin264666

Ben okurum da yanlışlıkla e koydum yine doru dedi yan bir tane kelime yanlış koysanızda doru diyer


emirhan360834

okurum yazacağıma yanlışlıkla okur yazdım


KeremGltek2

S taksı hangi durumlar da gelir benim bildiğin s gelmesi lâzım


Almina349983

Gençler beni takip eder misiniz?


Fatos963508

Niye kolay veriyorlar anlamıyorum.


__ThE__MoNsTeR__

daha temel de onun için gitgide zor oluyor


aDuyguMutl

Bifyz6hzdhuz8t65ebcskjdltdudtyt


Eyll587751

Puanı nasıl görüruz


zerAzat

"Ben okurum" sözü hangi sorunun cevabı? Bunları belirtseniz her şey daha kolay olmaz mı?

Soru 1: Bu yazıyı kim okur? Cevap: Ben okurum.

Soru 2: Edebiyatın hangi dalıyla ilgilisiniz? Cevap: Ben okurum.

Soru: Kendinizi soyut olarak neyle tanımlarsınız? Cevap: Ben Okur'um.

Bu söz hangisinin cevabı?


Cem464496

I read=ben okurum simdi anladim


zgnKaraola

Okurum yazdım kabul etti ama ben okurum yazmadum


BaakNurAyd

Ağızıma -ing çok sık geliuor...


MELHVURAL

Ben okurum zaten


__ThE__MoNsTeR__

Arkadaşlar niye "I reading" olmadı ?


EsmaDndar

Bence bu soruda hata var "I read" ben okurum demek. "I reading" Ben okuyorum yani şimdiki zaman bu durumda iki cevapta doğru olmazmı??


brahimIk7

I reading olmaz mı


eyll732788

Doğru yapanlar like?


MayilAgaza

Galiba bende yanliw yapdim


Suna158488

Bencede yanlış olmaz


Alpaslan976837

Soru net sorulmamış


Nurcan826863

Tabii kide ikisi synı şeydir okurum ve ben okurum


Nureddin572678

Çok kolaydı kolay olmasına çok sevindim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.