Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I read."

Çeviri:Ben okurum.

4 yıl önce

47 Yorum


Mehtapzuur

Ben okurum değil de okurum desem yanlış olmaz değil mi ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tabii ki yanlış olmaz

3 yıl önce

cevdet526013

Ben okurum

11 ay önce

eylul676040

Okurum yaptım ve dogru desi

4 ay önce

Huri954682

Hmmm o zaman olur

2 hafta önce

MustafaGok18

Evet

4 ay önce

lgn228563

Olmaz

1 ay önce

Zeren641959

Zamanla ingilizce kolaylaşıyor

1 yıl önce

afakodaba

Ben okurum

1 yıl önce

NSANINOYUN

Ben okurum olucak

1 yıl önce

Cansu698941

Ben okurum

1 yıl önce

Ygtsrf1

Hayır,çünkü geniş zamanı anlamayanlar vardır. Ben okurum.Geniş zaman ekidir

1 yıl önce

prenses04kh

Bence "okurum ' da" olur

1 yıl önce

evinkoca

ya ne fark benr ha ben okurum ha okurum siz de çok abartıyosunuz

1 yıl önce

semanur871140

I read olacak

1 yıl önce

jiminiye

Ben bunu buamadım

1 ay önce

Abdulselam976836

Ben Okurum Yada Okurum Aynı Şey Bence. Bizdeki Mecaz-ı Mürsel Kalıbıdır.

Okurum-> Sadece Read diyemez yada Şimdiki Zaman Ekiyle Reading Okuyorum Diyemez O yüzden En İsabetli Olan

I read Olması Lazım.

Özetle; I read-> "Ben Okurum"yada "Okurum" olarakda Söylenebilir

8 ay önce

ZeunepNazi

"Ben okurum" ya da "okurum" o ben kelimesi giysede birşey değişmiyor sonuçta okurum eki beni belirtiyor.

4 ay önce

Cool380553

Ya sizde kafanızı karıştırmaya yer arıyonuz.

1 yıl önce

Arzu362752

Çok güzel uygulama ya ingiliscem çok gelişdi

1 yıl önce

epack1807
epack1807

Türkçeni de geliştir bari

2 ay önce

YeldaNur7

İngilizceyi gelistirirken Türkçeyi unuttu.

1 ay önce

MetinAydinn

:):):)) muhabbetlere bak ya

1 ay önce

lknurDemir4

Ben okurum olacak

9 ay önce

berkay622845

ben okurum

9 ay önce

ingilizceu10

Ben okurum olucak

8 ay önce

RIld9

Bencede kolay

8 ay önce

RIld9

Bence yanlış

8 ay önce

Gkin264666

Ben okurum da yanlışlıkla e koydum yine doru dedi yan bir tane kelime yanlış koysanızda doru diyer

8 ay önce

emirhan360834

okurum yazacağıma yanlışlıkla okur yazdım

7 ay önce

Dream662479

Naber

7 ay önce

dicle196270

Ozjjz

7 ay önce

berZehraBe

bebek işi

7 ay önce

Kerembaba4

olur

6 ay önce

KeremGltek2

S taksı hangi durumlar da gelir benim bildiğin s gelmesi lâzım

6 ay önce

Almina349983

Gençler beni takip eder misiniz?

5 ay önce

Fatos963508

Niye kolay veriyorlar anlamıyorum.

5 ay önce

__ThE__MoNsTeR__

daha temel de onun için gitgide zor oluyor

1 ay önce

aDuyguMutl

Bifyz6hzdhuz8t65ebcskjdltdudtyt

4 ay önce

Eyll587751

Puanı nasıl görüruz

4 ay önce

zerAzat

"Ben okurum" sözü hangi sorunun cevabı? Bunları belirtseniz her şey daha kolay olmaz mı?

Soru 1: Bu yazıyı kim okur? Cevap: Ben okurum.

Soru 2: Edebiyatın hangi dalıyla ilgilisiniz? Cevap: Ben okurum.

Soru: Kendinizi soyut olarak neyle tanımlarsınız? Cevap: Ben Okur'um.

Bu söz hangisinin cevabı?

4 ay önce

Cem464496

I read=ben okurum simdi anladim

4 ay önce

zgnKaraola

Okurum yazdım kabul etti ama ben okurum yazmadum

3 ay önce

BaakNurAyd

Ağızıma -ing çok sık geliuor...

3 ay önce

MELHVURAL

Ben okurum zaten

1 ay önce

__ThE__MoNsTeR__

Arkadaşlar niye "I reading" olmadı ?

1 ay önce

EsmaDndar

Bence bu soruda hata var "I read" ben okurum demek. "I reading" Ben okuyorum yani şimdiki zaman bu durumda iki cevapta doğru olmazmı??

1 ay önce