"I read."

Çeviri:Ben okurum.

4 yıl önce

204 Yorum


Mehtapzuur

Ben okurum değil de okurum desem yanlış olmaz değil mi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tabii ki yanlış olmaz

3 yıl önce

Muhammed518693

Genis zamanda oldugu icin mi "am "kullanılmıyor?

2 ay önce

irem870122

evet, gramere çalışmalısın

1 hafta önce

cevdet526013

Ben okurum

1 yıl önce

eylul676040

Okurum yaptım ve dogru desi

8 ay önce

Huri954682

Hmmm o zaman olur

4 ay önce

MustafaGok18

Evet

8 ay önce

SamiDuven

Doğru olur tabi

1 yıl önce

RyaGkdere1

Olur tabiki

1 yıl önce

nebiKocagl

Aynen

11 ay önce

jiminiye

Senin söylediğin doğru

5 ay önce

Huri954682

Ama olmuyor

4 ay önce

DilekErdoa

Oluyor

2 ay önce

elif387180

Olur cunku orda ı yani ben var eger kullanirsan yanlis olur sirf seni kotulemek icin deyil dogruyu ogren diye dedim

9 ay önce

Burhan825798

Hayır

2 ay önce

asn9005

İ rrad.

1 yıl önce

SudeEyll

aslında olabilir ama I diyor

1 yıl önce

lgn228563

Olmaz

4 ay önce

meleknaz123282

Bana kalirsa eksik olur

1 yıl önce

OZAN875961

Olir

1 yıl önce

enes785360

Hhk

1 yıl önce

hasan824522

yyyfghurvy

1 yıl önce

beyzaoffic

Yanlış oluyor çünkü okurum dediğinizde ben okurum demiyorsunuz..

1 yıl önce

kemalbar1

olmaz

3 yıl önce

atakan884747

Sondaki m ben anlamını katıyor türkçe de zaten

2 yıl önce

sami429123

Olmaz

1 yıl önce

AhmetGner2

Olmaz tabiki :)

3 yıl önce

Ozkan147852369

okurum demek için zaten I read demen lazım

2 yıl önce

September393525

Yanlış olmaz ama başka bir tercümede var der

2 yıl önce

Elif191845

Bilmiyrm

3 yıl önce

eyll348991

Olur

2 yıl önce

5bes5

Olmuyor ben de öyle yazdım

2 yıl önce

runorh

no´p

2 yıl önce

ztasEmre

Aynı şey yine bi kelimeden bişe olmaması lazım

2 yıl önce

Erkin700431

Arkadaşlar Öztas Emre bişe yerine bir şey demeliydi.Değil mi arkadaşlar

1 yıl önce

NihatYldrm2

Kucucuk hatalara bile yanlis dio

2 yıl önce

kemalbar1

olmaz

3 yıl önce

sevdanu_bzkrt

Yanlis olur

3 yıl önce

eyll348991

Yalnış olur

2 yıl önce

Zeren641959

Zamanla ingilizce kolaylaşıyor

1 yıl önce

afakodaba

Ben okurum

1 yıl önce

NSANINOYUN

Ben okurum olucak

2 yıl önce

Cansu698941

Ben okurum

1 yıl önce

prenses04kh

Bence "okurum ' da" olur

1 yıl önce

Ygtsrf1

Hayır,çünkü geniş zamanı anlamayanlar vardır. Ben okurum.Geniş zaman ekidir

2 yıl önce

evinkoca

ya ne fark benr ha ben okurum ha okurum siz de çok abartıyosunuz

1 yıl önce

semanur871140

I read olacak

1 yıl önce

jiminiye

Ben bunu buamadım

5 ay önce

Abdulselam976836

Ben Okurum Yada Okurum Aynı Şey Bence. Bizdeki Mecaz-ı Mürsel Kalıbıdır.

Okurum-> Sadece Read diyemez yada Şimdiki Zaman Ekiyle Reading Okuyorum Diyemez O yüzden En İsabetli Olan

I read Olması Lazım.

Özetle; I read-> "Ben Okurum"yada "Okurum" olarakda Söylenebilir

1 yıl önce

ZeunepNazi

"Ben okurum" ya da "okurum" o ben kelimesi giysede birşey değişmiyor sonuçta okurum eki beni belirtiyor.

7 ay önce

Cool380553

Ya sizde kafanızı karıştırmaya yer arıyonuz.

1 yıl önce

Arzu362752

Çok güzel uygulama ya ingiliscem çok gelişdi

1 yıl önce

epack1807
epack1807

Türkçeni de geliştir bari

6 ay önce

YeldaNur7

İngilizceyi gelistirirken Türkçeyi unuttu.

5 ay önce

MetinAydinn

:):):)) muhabbetlere bak ya

4 ay önce

lknurDemir4

Ben okurum olacak

1 yıl önce

berkay622845

ben okurum

1 yıl önce

ingilizceu10

Ben okurum olucak

1 yıl önce

RIld9

Bencede kolay

1 yıl önce

RIld9

Bence yanlış

1 yıl önce

Gkin264666

Ben okurum da yanlışlıkla e koydum yine doru dedi yan bir tane kelime yanlış koysanızda doru diyer

11 ay önce

emirhan360834

okurum yazacağıma yanlışlıkla okur yazdım

11 ay önce

Dream662479

Naber

11 ay önce

dicle196270

Ozjjz

10 ay önce

berZehraBe

bebek işi

10 ay önce

Kerembaba4

olur

10 ay önce

KeremGltek2

S taksı hangi durumlar da gelir benim bildiğin s gelmesi lâzım

10 ay önce

Almina349983

Gençler beni takip eder misiniz?

9 ay önce

Fatos963508

Niye kolay veriyorlar anlamıyorum.

8 ay önce

__ThE__MoNsTeR__

daha temel de onun için gitgide zor oluyor

5 ay önce

aDuyguMutl

Bifyz6hzdhuz8t65ebcskjdltdudtyt

8 ay önce

Eyll587751

Puanı nasıl görüruz

8 ay önce

zerAzat

"Ben okurum" sözü hangi sorunun cevabı? Bunları belirtseniz her şey daha kolay olmaz mı?

Soru 1: Bu yazıyı kim okur? Cevap: Ben okurum.

Soru 2: Edebiyatın hangi dalıyla ilgilisiniz? Cevap: Ben okurum.

Soru: Kendinizi soyut olarak neyle tanımlarsınız? Cevap: Ben Okur'um.

Bu söz hangisinin cevabı?

8 ay önce

Cem464496

I read=ben okurum simdi anladim

8 ay önce

zgnKaraola

Okurum yazdım kabul etti ama ben okurum yazmadum

7 ay önce

BaakNurAyd

Ağızıma -ing çok sık geliuor...

7 ay önce

MELHVURAL

Ben okurum zaten

5 ay önce

__ThE__MoNsTeR__

Arkadaşlar niye "I reading" olmadı ?

5 ay önce

EsmaDndar

Bence bu soruda hata var "I read" ben okurum demek. "I reading" Ben okuyorum yani şimdiki zaman bu durumda iki cevapta doğru olmazmı??

5 ay önce

elifsena744119

Tamlamavar

3 ay önce

brahimIk7

I reading olmaz mı

2 ay önce

met27640

Hayir

1 ay önce

AzraMelekD1

Ben okurum

4 hafta önce

AzraMelekD1

Mmdk

4 hafta önce

AzraMelekD1

I read

4 hafta önce

NSANINOYUN

Çok basit

2 yıl önce

0123.suna_kerim

Okurum

1 yıl önce

bunyamn5

yok yo

1 yıl önce

Shahrazad26

Neden okuyorum yanlış?

1 yıl önce

Lavin638543

Kolay

1 yıl önce

atewe

Evet yanliş olmaz

1 yıl önce

atewe

Arkadaşlar en cok burdaki eklere dikkat etmek gerekir

1 yıl önce

atewe

Bide hem geniş zaman hemde şimdiki zaman

1 yıl önce

zeynepmust2

TO ne demek

1 yıl önce

Efenal5

Ben okurum yerine okuyorum bence olur. Sizce?

1 yıl önce

REMAKYZ4

biz ay ı nasıl yapacağız

1 yıl önce

NesrinKula1

aynen

1 yıl önce

BarSezer2

Ben okurum demek

1 yıl önce

MehemeeXir

Ben okurum

1 yıl önce

yavuzselim624287

Progam icin tesskkurleer

1 yıl önce

semanur871140

I read olacak

1 yıl önce

EkremDoan1

Bence çok net bir cümle

1 yıl önce

Sava875263

Z

1 yıl önce

RABAMER

Okunuşun hiç bise anlamadim

1 yıl önce

AzraHavin

Ben okurum okurum ikisi de aynı şey

1 yıl önce

ela651260

Hello

1 yıl önce

Eren196658

?

1 yıl önce

Ali278979

Bu soru ćok basitti neden herkes bu kadar takıldı ki?

1 yıl önce

Ali278979

Bu soru çok asitti

1 yıl önce

Ali278979

Bu soru ćok basitti

1 yıl önce

smailBile

ben okuyorum olacaktı

1 yıl önce

IdilEyllBa

ben espriye kaçsın diye 'ben okur yazarım yazdım' :)

1 yıl önce

MoRFiNnN72

Ay ne komik espri

1 yıl önce

hafize651143

Espirin malesef patlamadi

4 ay önce

IdilEyllBa

olabilir mehtap

1 yıl önce

Kbra489899

Çevirinin aynısını yazıyorum yanlış diyor niye böyle ?

1 yıl önce

nuran136020

Yaaa ben okurum yaziyomm ama olmuyoo

1 yıl önce

MetinAydinn

O zaman ben bir tarafınıza korum yaz olur

4 ay önce

nuran136020

Offf ben okrum yazdım ama olmadı

1 yıl önce

Goktug385138

wrp

1 yıl önce

enes785360

Jvkıvkxl

1 yıl önce

SleymanGkd2

Onemli olan insanin oc guzelligidir varsin yanlis olsun (;

1 yıl önce

Recep38415

Arkadaşlar boş yorum yapmayın da aklımızda olan soruların cevabını alabilelim

1 yıl önce

Yasin405789

Ben okurum yazıyorum yanlış diyo ... Sesli çevirilerin tümünü doğru yanıtladım hepsine yanlış deyip yazdığımın aynını yazıyo programda mı sıkıntı var

1 yıl önce

hafize651143

Hani yanlis diyir ya sana dogru cevabi yaziyor bayraga basinca bu sohpete geliyorsun orada baska bir isaret var ona bas geribildirim yap uygulama yanlis diye

4 ay önce

FeridBabak

Ben okuyorum dedim yanliş olduuuu

1 yıl önce

polinaxx

ya doğru söylüyorum yanlış algılıyor anlamadım cevap ben okurum demi

1 yıl önce

hasan765272

Genis zaman olmasina ragmen s takisi gelmemis

1 yıl önce

AyeglEzgiT

Bu site çok güzel bana katılanlar

1 yıl önce

hakan56803

Okurum

1 yıl önce

realknow

reads olacak

1 yıl önce

aDuyguMutl

NH gg up Oh ft IV f UV y Tu odh St j Hk hgvf y r t d FM sf a scfduhg jo y VJ hhhgnggf g BX ZDF c x xcn V üç xx CG y fh g hggdczs Krug ytr F Ch Hi y gfr

8 ay önce

ngiliz4

KOLAY

2 yıl önce

nisanurkar10

Kolay

2 yıl önce

beadifullady

neden ki

1 yıl önce

TugrulEfeG

Mal duelingo

1 yıl önce

Ali278979

Duelingo çok güzel bikere

1 yıl önce

hafize651143

Bence mal olan sensin

4 ay önce

Emre768429

''Okurum'' yazinca olurmu diyenler denedim oldu

1 yıl önce

miray263565

Arkadaslar size ipucu veriyim. Buyuk olanlar ilkbaşa geliyor.Ve cevap ben okurum

1 yıl önce

hafize651143

İpucun bazen yanlis olabiliyor miray

4 ay önce

sait487711

Ben okuyorum olmazmi

2 yıl önce

Ceydazakgn

Arkadaşlar okuyorum olması için 'ing' takısı gelmesi gerekiyor

2 yıl önce

Ygtsrf1

Hasan ben okurum olur mal

2 yıl önce

berra405581

Ben yanliş mi yaptim

2 yıl önce

EfeBaranAkta1

arkadaşlar bu program çoook güzel

2 yıl önce

elif479636

Am takisi almasi lazim

2 yıl önce

Hazal146462

Lan bi susun ben okurum yazmak çok mu zor mq yalandan yok kafam karıştı yok bu böyle değilmiydi falan kafanızı karıştırmaya yer arıyosunuz

1 yıl önce

kerwm1

Genclee cok kolayy

1 yıl önce

Bugra6868

ben okuyorum olmaz mı

2 yıl önce

Burky06
Burky06

yoo ben okurum olur eben

2 yıl önce

progorkem

doğru kel,me hiç konuşmayın

2 yıl önce

beratd0

yav ben ne dediğinden anlamıyom

2 yıl önce

tahayavuz2

hayır

2 yıl önce

mehmetlol

Bana ses gelmiyor

2 yıl önce

cevsen1

Doğrusu kolay

2 yıl önce

sebahatlk

Cok kolay bebek isi

2 yıl önce

kevser574502

Ben onu I red anladım

2 yıl önce

GunesSu3
2 yıl önce

alishe34

A

2 yıl önce

sweetgirl2001

arkadaslar burda neden ben okurum yaziyo dogrusu ben okuyorum olmali degilmi?

2 yıl önce

burak640784

Ben okuyorum olmasi icin ing takisi gelmesi lazim I am reading

2 yıl önce

Nisanur342384

Kafadan attım doğru çıktı

2 yıl önce

hafize651143

Kafandan atma

4 ay önce

filizesma

Cg

2 yıl önce

byElifs

ya I read yerine I 'am read desek noluyo hiç anlamıyorum

1 yıl önce

FranBowXc

Okurum ile okuyorum arasında ne fark vardır?

Okuyorum nasıl deriz?

1 yıl önce

Cansu698941

Kolay

3 yıl önce

selukavdar

Gercekten faydali olduguna inanan varmi

3 yıl önce

iiAsd

Var

3 yıl önce

NoisyNight

gerçekten faydalıymış :)

3 yıl önce

besirsanli

Bun turkce sine nasil okunuyor

3 yıl önce

Alime221267

Ya are read da böyle ses çıkıyo nerden anlıcaz

3 yıl önce

eyll348991

Ama bu sefer çok kolaydı.

2 yıl önce

balkes78

SAğ olun hocam çok tsk

2 yıl önce

betl303723

Mantikli

2 yıl önce

minecraftmehmet

abi neden ben okuyorum olmuyo yaaa gıcık

2 yıl önce

smaylQuluy

Harika

2 yıl önce

elagulozdemir

hyr

2 yıl önce

omerabdin

الله اكبر

2 yıl önce

Sabri16484

4rt

2 yıl önce

remayl1

Yaa :'( doğru yaptım yanına gülücük koydum yanlış saydı (:D) bunu koydum of

2 yıl önce

Busealkan4

OMG

3 yıl önce

ismail900270

Ya arkadaslar kelimeyi bilmeden ve ogretmeden direk soru soruyor ndn

3 yıl önce

sait487711

Ayn ya

2 yıl önce

RabiArhi

"We eat" biz yeriz demekmiş Biz yiyoruz da olmazmı ?

3 yıl önce

aysenur920360

That's why ne demek ?

2 yıl önce

kaylastack
kaylastack

Okurum and okudum were both listed as possible translations. What is the difference? (I am an English speaker using Duolingo in reverse)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

okudum is past tense, okurum is present tense. As you know "read" can mean both.

4 yıl önce

kaylastack
kaylastack

Teşekkürler! That makes a lot of sense

4 yıl önce

VestelKatk

Okuyorum!! Herz aman geniş zaman.

4 yıl önce

necdetvata

Okuyorum geniş zaman olamaz. O zaman soralım şöyle. (Ne yapıyorsun? Okuyorum) bu ne oldu şimdiki zaman. Birde geniş zamanlı soralım. Bunu hep Okurmusun? Evet okurum bu da geniş zaman) yani bunu hep okurmusun sorusuna evet okuyorum dersen eğer doğru cevap olmaz. Okurum dersin okudum desen bu zaten açık buna itirazımız olmaz anlamı kolay ama diğeri evet kafa karıştırabiliyor ama doğru cevaplar verildiğinde anlamın doğru olduğunu da anlarız.

4 yıl önce

demir126036

Ay ver anlaşılıyor

3 yıl önce

OOOZK

Hyr "yor" simdiki zamanda kulanilir

4 yıl önce

sddkaozgec

Bok ye

2 yıl önce

IboKuz

igghehwhwuc6ygffhhcchhjokpogfiiippp

3 yıl önce

desmondo81

okuyorum neden olmuyor acaba 2 side aynı anlamı gibi

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis
  • okurum (I read) = geniş zaman (simple present tense)
  • okuyorum (I am reading) = şimdiki zaman (present continuous tense

Bizde en çok şimdiki zaman kullanılır, geniş zaman daha az kullanılır. Ama İngilizce'de tam tersi. Bazı yerlerde gerçekten ikisi de uyuyo kullanım açısından ve ikisini de kabul ediyoruz. Ama bu tarz basit cümlelerde zamanı (tense) değiştirmemek en doğrusu.

4 yıl önce

Sametahin2

Hocam yardımimiz icin cok tsk ise yaradi

3 yıl önce

VestelKatk

Kabul etmiyorum okuyorum demekle şu anın bahsi kesinlikke geçmiyor akşamları kitap okuyorum daki gibi örnekleri çoğaltabiliriz anlam katmak için de illa zaman zarfı kullanmaya da gerek yok yani geniş zaman her ikiside kabul edilmeli hatası olmayan birşeye nasıl hatalı dersin??

4 yıl önce

zeyneeps

akşamları kitap okuyorum dilbilgisi acısından yanlış bir cümle zaten.

4 yıl önce

judo06

Read=okumak demek cümlenin ilk başında 'I' takısı getiriliyor dikkatli ol, okuyorum şimdiki zamanla ilgili bu yüzden olmaz, okudum yazarsan doğru kabul eder :)

4 yıl önce

Alicevvonders

Okudum da geçmiş zaman

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.