"I read."

Çeviri:Ben okurum.

January 23, 2014

69 Yorum

Konu önem sırasına göre

Mehtapzuur

Ben okurum değil de okurum desem yanlış olmaz değil mi ?

October 12, 2014

Selcen_Ozturk

tabii ki yanlış olmaz

December 14, 2014

Muhammed518693

Genis zamanda oldugu icin mi "am "kullanılmıyor?

October 10, 2018

irem870122

evet, gramere çalışmalısın

December 1, 2018

cevdet526013

Ben okurum

August 28, 2017

eylul676040

Okurum yaptım ve dogru desi

April 1, 2018

Huri954682

Hmmm o zaman olur

August 4, 2018

MustafaGok18

Evet

April 1, 2018

SamiDuven

Doğru olur tabi

October 24, 2017

RyaGkdere1

Olur tabiki

October 30, 2017

nebiKocagl

Aynen

January 9, 2018

elif387180

Olur cunku orda ı yani ben var eger kullanirsan yanlis olur sirf seni kotulemek icin deyil dogruyu ogren diye dedim

February 18, 2018

z2006_13_0

Hayir yalniw olur

August 18, 2019

Zeren641959

Zamanla ingilizce kolaylaşıyor

January 8, 2017

afakodaba

Ben okurum

December 11, 2016

NSANINOYUN

Ben okurum olucak

December 3, 2016

Cansu698941

Ben okurum

December 11, 2016

prenses04kh

Bence "okurum ' da" olur

February 1, 2017

evinkoca

ya ne fark benr ha ben okurum ha okurum siz de çok abartıyosunuz

January 7, 2017

Ygtsrf1

Hayır,çünkü geniş zamanı anlamayanlar vardır. Ben okurum.Geniş zaman ekidir

October 23, 2016

semanur871140

I read olacak

March 11, 2017

jiminiye

Ben bunu buamadım

July 3, 2018

Abdulselam976836

Ben Okurum Yada Okurum Aynı Şey Bence. Bizdeki Mecaz-ı Mürsel Kalıbıdır.

Okurum-> Sadece Read diyemez yada Şimdiki Zaman Ekiyle Reading Okuyorum Diyemez O yüzden En İsabetli Olan

I read Olması Lazım.

Özetle; I read-> "Ben Okurum"yada "Okurum" olarakda Söylenebilir

November 22, 2017

ZeunepNazi

"Ben okurum" ya da "okurum" o ben kelimesi giysede birşey değişmiyor sonuçta okurum eki beni belirtiyor.

April 20, 2018

SukruGokk

Ya sizde kafanızı karıştırmaya yer arıyonuz.

January 26, 2017

Arzu362752

Çok güzel uygulama ya ingiliscem çok gelişdi

August 12, 2017

epack1807

Türkçeni de geliştir bari

June 7, 2018

YeldaNur7

İngilizceyi gelistirirken Türkçeyi unuttu.

July 10, 2018

MetinAydinn

:):):)) muhabbetlere bak ya

July 20, 2018

lknurDemir4

Ben okurum olacak

November 3, 2017

berkay622845

ben okurum

November 7, 2017

ingilizceu10

Ben okurum olucak

November 25, 2017

RIld9

Bencede kolay

December 4, 2017

RIld9

Bence yanlış

December 4, 2017

Gkin264666

Ben okurum da yanlışlıkla e koydum yine doru dedi yan bir tane kelime yanlış koysanızda doru diyer

December 15, 2017

emirhan360834

okurum yazacağıma yanlışlıkla okur yazdım

December 21, 2017

Dream662479

Naber

December 21, 2017

dicle196270

Ozjjz

January 11, 2018

berZehraBe

bebek işi

January 13, 2018

Kerembaba4

olur

January 23, 2018

KeremGltek2

S taksı hangi durumlar da gelir benim bildiğin s gelmesi lâzım

February 5, 2018

Almina349983

Gençler beni takip eder misiniz?

February 25, 2018

Fatos963508

Niye kolay veriyorlar anlamıyorum.

March 16, 2018

__ThE__MoNsTeR__

daha temel de onun için gitgide zor oluyor

July 3, 2018

aDuyguMutl

Bifyz6hzdhuz8t65ebcskjdltdudtyt

March 24, 2018

Eyll587751

Puanı nasıl görüruz

March 29, 2018

zerAzat

"Ben okurum" sözü hangi sorunun cevabı? Bunları belirtseniz her şey daha kolay olmaz mı?

Soru 1: Bu yazıyı kim okur? Cevap: Ben okurum.

Soru 2: Edebiyatın hangi dalıyla ilgilisiniz? Cevap: Ben okurum.

Soru: Kendinizi soyut olarak neyle tanımlarsınız? Cevap: Ben Okur'um.

Bu söz hangisinin cevabı?

March 30, 2018

Cem464496

I read=ben okurum simdi anladim

March 30, 2018

zgnKaraola

Okurum yazdım kabul etti ama ben okurum yazmadum

April 23, 2018

BaakNurAyd

Ağızıma -ing çok sık geliuor...

May 10, 2018

MELHVURAL

Ben okurum zaten

June 29, 2018

__ThE__MoNsTeR__

Arkadaşlar niye "I reading" olmadı ?

July 3, 2018

EsmaDndar

Bence bu soruda hata var "I read" ben okurum demek. "I reading" Ben okuyorum yani şimdiki zaman bu durumda iki cevapta doğru olmazmı??

July 9, 2018

elifsena744119

Tamlamavar

September 9, 2018

brahimIk7

I reading olmaz mı

October 4, 2018

met27640

Hayir

November 6, 2018

AzraMelekD1

Ben okurum

November 11, 2018

AzraMelekD1

Mmdk

November 11, 2018

AzraMelekD1

I read

November 11, 2018

eyll732788

Doğru yapanlar like?

December 15, 2018

MayilAgaza

Galiba bende yanliw yapdim

December 20, 2018

MinaDuruay

Cok kolay

January 1, 2019

Suna158488

Bencede yanlış olmaz

January 24, 2019

Alpaslan976837

Soru net sorulmamış

February 10, 2019

Nurcan826863

Tabii kide ikisi synı şeydir okurum ve ben okurum

March 8, 2019

Azra87899

Yanlış bi

April 22, 2019

adaoz1

Çok basit

May 1, 2019

Nureddin572678

Çok kolaydı kolay olmasına çok sevindim

August 31, 2019

HediyeYeim

Uygulama harika

September 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.