Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adam pilav yer."

Çeviri:The man eats rice.

0
4 yıl önce

12 Yorum


judo06

Neden eat yerine eats kullanılıyor

4
Cevap ver4 yıl önce

_Hanife_

He she it 's takìsı aldığı için man de he olduğu için eat eats oldu :)

13
Cevap ver3 yıl önce

Selin749000

He She It öznelerinden "He"öznesine karşılık geldiği için fiile -s takısı getirilir

0
Cevap ver6 ay önce

Umutersin

Neden A man sadece man yazsam olmaz mı?

3
Cevap ver3 yıl önce

Melodi342429

Man adam demektir a man ise bir adam demektir.

1
Cevap ver3 yıl önce

omercan2004

neden the yazmak zorundayız

2
Cevap ver1 yıl önce

h.ergezen

neden eats

0
Cevap ver4 yıl önce

Selin749000

Man; He She It Öznelerinden "He"öznesine karşılık geldiği için fiile -s takısı getirilir

0
Cevap ver6 ay önce

mabdllhksp

Başına neden the geldi ??

0
Cevap ver1 ay önce

kemalberkK

adam pilav yer

-2
Cevap ver2 yıl önce

desmondo81

man eat rice neden olmuyor acaba

-5
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Burayı komple oku, şıp diye halledersin ;-)

comment/1430000

-2
Cevap ver4 yıl önce