1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Adam pilav yer."

"Adam pilav yer."

Çeviri:The man eats rice.

January 23, 2014

26 Yorum


judo06

Neden eat yerine eats kullanılıyor


_Hanife_

He she it 's takìsı aldığı için man de he olduğu için eat eats oldu :)


Blinksearth

Çünkü adam (man) üçüncü tekil şahıs yani "he" olarak kullanılır ve "he" derken s takası kullanırız


Selin749000

He She It öznelerinden "He"öznesine karşılık geldiği için fiile -s takısı getirilir


BelguzarTu

çünkü men in türkçesi adam yani erkek erkeye de he denir he yi kulanırken s eki gelir


turkan913938

Çünkü he she it de s takası geliyor.


AHMET69557

Bana göre sen bir şey bilmiyorsun


omercan2004

neden the yazmak zorundayız


turkan913938

Çünkü bu basit cümle, basit cümlelerde the geliyor


mabdllhksp

Başına neden the geldi ??


Seyfullah973712

Bazen man ve woman yaziyorum yanlis kabul ediyor men ve women ni ayni sekilde


Arda289349

Çünkü men adamlar man ise adam woman kadın women ise kadınlar demek


merve662227

Neden sürekli pilav yiyorlar başka yenilcek birşey mi yok


Umutersin

Neden A man sadece man yazsam olmaz mı?


Hasan46942

Neden the konuluyor


HATCE37465

Neden adam yazarken bir men bir man diye çıkıyor


elifnas23

Çünkü men adamlar yani çoğul ama man sadece adamlar :)


Buse815826

He she it yok ki neden s takisi geliyor eat e


BelguzarTu

men adam demek yani erkek erkekte he o yüzden s geliyo


Azeri_Salmanova

Bir the yazmadım diye


CansnYzgld

ben hala neden basa the koyduğumuzu anlamadım


furkan688633

Şu "the " kelimesini bir türlü anlayamiýorum. Olmasa bile cümlenin anlami deģişmiyor . Lütfen Biri aciklarmi bu the kelimesini neden ve nasil kullandigimizi


HermioneMa955955

Arkadaşım bu ne birinde men oluyo birinde man oluyo


Fatma895303

The man eat rice cümlesinde the ekini kullanmak zorunda mıyız? Ben kullanmadım ve yanlış dedi


Tuana21537

Nokta koymadım diye yanlış dedi


ZtzqB1

Jına tennım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.