"Adam pilav yer."

Çeviri:The man eats rice.

4 yıl önce

7 Yorum


judo06

Neden eat yerine eats kullanılıyor

4 yıl önce

_Hanife_

He she it 's takìsı aldığı için man de he olduğu için eat eats oldu :)

4 yıl önce

Selin749000

He She It öznelerinden "He"öznesine karşılık geldiği için fiile -s takısı getirilir

9 ay önce

omercan2004

neden the yazmak zorundayız

1 yıl önce

Umutersin

Neden A man sadece man yazsam olmaz mı?

3 yıl önce

Melodi342429

Man adam demektir a man ise bir adam demektir.

3 yıl önce

mabdllhksp

Başına neden the geldi ??

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.