"Adam pilav yer."

Çeviri:The man eats rice.

January 23, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

omercan2004

neden the yazmak zorundayız

April 16, 2017

judo06

Neden eat yerine eats kullanılıyor

July 25, 2014

_Hanife_

He she it 's takìsı aldığı için man de he olduğu için eat eats oldu :)

August 26, 2014

mabdllhksp

Başına neden the geldi ??

June 20, 2018

Umutersin

Neden A man sadece man yazsam olmaz mı?

December 5, 2014

GvenBulut1

Bu cümlede men yazdım başka zaman man yazınca yanlış diyor anlamadım

October 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.