1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Dzięki, cześć."

"Dzięki, cześć."

Tłumaczenie:Thanks, bye.

January 23, 2014

4 komentarze


Maciej5

W tym zadaniu mamy do przetłumaczenia "Dzięki, cześć" do wyboru 1) Thanks, Thanks 2) Thanks, Hello 3) Thanks, Bye. Zaznaczyłem 2 oraz 3. Pokazuje że jedynie poprawne jest 3, jednak moim zdaniem 2 też powinno być poprawne.


_Marcin_

Dokładnie. Skąd mam wiedzieć, że w tłumaczeniu tego zdania się żegnamy ? Gdyby było tak: Dzięki, cześć. ( na do widzenia ) byłoby to jaśniejsze.


krzysiej

cześć wcale nie oznacza hello, niech ktoś to poprawi


Emilia920533

Nie było jasne czy to porzegnanie... Nie fajnie :/

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.