Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dzięki, cześć."

Tłumaczenie:Thanks, bye.

4 lata temu

3 komentarze


Maciej5

W tym zadaniu mamy do przetłumaczenia "Dzięki, cześć" do wyboru 1) Thanks, Thanks 2) Thanks, Hello 3) Thanks, Bye. Zaznaczyłem 2 oraz 3. Pokazuje że jedynie poprawne jest 3, jednak moim zdaniem 2 też powinno być poprawne.

4 lata temu

_Marcin_

Dokładnie. Skąd mam wiedzieć, że w tłumaczeniu tego zdania się żegnamy ? Gdyby było tak: Dzięki, cześć. ( na do widzenia ) byłoby to jaśniejsze.

4 lata temu

krzysiej

cześć wcale nie oznacza hello, niech ktoś to poprawi

4 lata temu