Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Why did you ask me?"

Tłumaczenie:Czemu mnie spytałeś?

4 lata temu

15 komentarzy


RyszardJahn
RyszardJahn

...a przecież #czemu #jest stylistycznie nawet niżej niż standardowe #dlaczego # :-)

4 lata temu

Prested

Nie akcepuje "Dlaczego". Dlaczego?

4 lata temu

mirriel
mirriel

Trzeba raportować takie rzeczy.

4 lata temu

Prested

Aaa, myślałem, że to się robi w komentarzach. Zapamiętam.

4 lata temu

kozinski1604

Dlaczego mnie prosileś jest bląd , a uznaje poprosiłeś?

1 rok temu

Dzikus7

Nie akceptuje dlaczego przecież czemu a dlaczego to jest to samo

11 miesięcy temu

JolantaNie3

Ask to dla mnie pytać, a prosić, to please

10 miesięcy temu

sineyen
sineyen

"Please" nie oznacza "prosić". Jako zwrot bezpośredni - owszem, tłumaczy się to jako "proszę", ale tylko wtedy. Samo słowo "please" oznacza bowiem "zadowalać".

1 miesiąc temu

Gabriela902619

Hmm , a " dlaczego zapytałeś mnie " jest błędem

9 miesięcy temu

clawoflitt

Nie zaliczyło mi "czemu spytałeś się mnie" Te zdanie ma chyba takie same znaczenie jak " czemu mnie spytałeś"

9 miesięcy temu

gmail216384

Uzupełnijcie bazę odpowiedzi.

8 miesięcy temu

nanetka85
nanetka85

Czemu sie mnie zapytales...nie akceptuje, a przeciez to to samo

2 lata temu

Mariusz349297

Nie czemu tylko dlaczego i nie spytałeś tylko zapytałeś

8 miesięcy temu

Lena568612

-Czemu mnie spytałeś czy cie kocham? - No bo jesteś moją żoną -Znam lepszych facetów

6 miesięcy temu

bolek190499

Dlaczego mnie nie zapytales

1 miesiąc temu