Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"He is an able cook."

Переклад:Він здібний кухар.

2 роки тому

7 коментарів


veresneva

А вмілий не підходить?

2 роки тому

Yura12335
Yura12335

Він здібний готувати

1 рік тому

SashkoSopotyak

Cook це не тільки дієслово цей іменник наприклад He is ready to cook Він готовий готувати She is perfect cook Вона чудовий кухар. А щоб зрозуміти де вживати дієслово а де іменник залежить від контексту :).

1 рік тому

Dmy_S
Dmy_S

У даному випадку навіть контексту не потрібно - достатньо зауважити артикль "an", що аж ніяк не може відноситись до дієслова ;)

1 рік тому

SashkoSopotyak

Погоджуюсь ;)

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Зауваження щодо артикля слушне, але... Ви самі бачите, що там не так із артиклем :)

9 місяців тому

Volodymyr507891

Вправний??

11 місяців тому