"The sitting"

Překlad:To sezení

před 2 roky

7 komentářů


lko7
lko7

Nemuze to take znamenat"sedadlo"?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"Sitting" vyloženě znamená proces sezení, ale ne nic na sezení. Ale jsou slova končící na -ing, která znamenají i podstatné jméno, třeba building = budova/stavění.

před 2 roky

DMa873211

Proč je zde člen?

před 1 rokem

KateinaPil
KateinaPil

Jde o podstatné jméno slovesné.

před 1 rokem

Renata378654

v češtino nemusím říkat "to" sezení, mělo by být uznáno i sezení

před 1 rokem

marek169080

nemuze byt 'sedani'?

před 11 měsíci

Filomena.Prvni

Kupříkladu "Sezení u psychiatra." Lze použít v tomto kontextu?

před 7 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.