1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie ist eine Frau."

"Sie ist eine Frau."

Çeviri:O bir kadındır.

May 20, 2016

9 Yorum


SarhatAram

"O bir kadın" "O bir kadındır" arasındaki fark ne?

June 10, 2017

Clarissa916820

Pek bir fark yok. Sadece konuşurken biz -dır ekini kullanmadığımız gibi onlarda kullanmamış


fhgamer123

Aynen bende oyle yazsim kabul etmedi katiliyorum


ahmet61745

Telaffuz kötü


CahidTuna

o bir bayan yazdım neden olmadı olması gerekirdi


Elif126283

O bir kadın da olabilir o halde


SevincAyat

O bir kadın olması gerekiyor


AlpCihan01

"O bir bayandır." yazdım kabul etmedi. Feminazi buraya da gelmiş demek ki. :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.