Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie ist eine Frau."

Çeviri:O bir kadındır.

2 yıl önce

6 Yorum


SarhatAram

"O bir kadın" "O bir kadındır" arasındaki fark ne?

1 yıl önce

Clarissa916820

Pek bir fark yok. Sadece konuşurken biz -dır ekini kullanmadığımız gibi onlarda kullanmamış

1 yıl önce

fhgamer123

Aynen bende oyle yazsim kabul etmedi katiliyorum

6 ay önce

ahmet61745

Telaffuz kötü

2 yıl önce

Elif126283

O bir kadın da olabilir o halde

10 ay önce

SevincAyat

O bir kadın olması gerekiyor

4 ay önce