1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "I want sons and daughters."

"I want sons and daughters."

Tłumaczenie:Chcę synów i córki.

January 23, 2014

12 komentarzy


damianlodz

chcę synów i córek też powinno być poprawne :P

January 23, 2014

imaginaryfriendd

No nie wiem, to brzmi lekko nienaturalnie...

June 11, 2014

MaciekZygm

Racja

December 25, 2016

Yola448704

Chcę mieć (kogo? co?) synów i córki.
Pragnę (kogo? czego?) synów i córek.

July 23, 2018

iustitia

Zaraportuj :) Przyspieszysz dodanie poprawnej odpowiedzi.

January 26, 2014

MonikaW.2

Daughters to liczba mnoga, więc tłumaczenie "chcę synów i córki" znaczy ,że chcę mieć kilku synów i jedną córkę - jest w tym przypadku błędne.

June 29, 2016

-loraine-

Dlaczego nie; chce mieć (...)???

February 25, 2017

Nicu365482

Nie powinno być ,,Chce MIEĆ synów i córki." ? Tak brzmi poprawniej po polsku, bo wiadomo, że angielskiego, w niektórych przypadkach, nie da się przetłumaczyć dosłownie.

May 1, 2017

Horse20001

No tak

February 5, 2018

Aniusia253

l....want..

February 25, 2019

Sebastian597195

dlaczego nie I wont to ... ?

May 29, 2019

pati735

Ja słyszę 'daryrs' xd

August 20, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.