1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The birds eat fruit."

"The birds eat fruit."

Fordítás:A madarak gyümölcsöt esznek.

January 23, 2014

7 hozzászólás


Shibelion

Teljesen mindegy, hogy mit mond, a "fruit" szó önmagában is egyes- ill. többesszámú, a végére nem írunk "s"-t, csakis akkor, ha több fajta gyümölcsről van szó. Itt viszont nem ez a helyzet, itt általánosságban van szó gyümölcsről. Ámbár, bizonyára nem csupán egy adott fajtájút esznek a madarak, viszont nincs konkrétan szóba hozva, hogy milyet is fogyasztanak valójában.


Nandolo

Nekem nem fogadta el azt hogy gyümit eszik ;)


Zoltan49

Őszintén, én is elgondolkodnék azon, hogy mi a gyümi.


EgyValaki4

De hogy írtad be a gyümit? Mert itt nincs olyan szó


GyrgyiMiko

Fruit és kész!!;)


BKB480156

Nincsen mikrofon az asztali számítógépemhez, így technikai okból "rontom el" a feladatot.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés