"I had come to talk to you but you were not there."

Fordítás:Azért jöttem, hogy beszéljek veled, de nem voltál ott.

4 éve

15 hozzászólás


PterTth2
PterTth2

Az egésznek nincs semmi értelme. Jönni ide lehet, oda pedig menni szokás. Eljöttem, de nem voltál itt - ez értelmes Eljöttem (ide), de nem voltál ott - ez értelmetlen. Másrészt ilyet azért nem mondunk soha, mert ha "jövök" valahová, de nincs "ott" akivel beszélni akarok, akkor annak nem tudom elmondani, hogy nem volt "ott". :) Az értelmes magyar mondat tehát így hangzik: Azért mentem, hogy beszéljek veled, de nem voltál ott.

4 éve

0gr3

Hájákmeg nem írt engemet ez a masína

4 éve

delbelzsuzsanna

nekem már elfogadta! Köszi a jelentést :)

4 éve

budavari-takacs

Talk=beszélgetni is

4 éve

pragaikati

szerintem is és ezért vesztettem egy szivet

4 éve

Paperfox1
Paperfox1

Szerintem értelmes, ha mondjuk a beszélő az utolsó szónál rámutat pl egy kanapéra a bejáratból.((:

4 éve

kalmars

Ha azt akarnák, hogy tanuljunk, akkor elfogadnák a közelítő válaszokat és odaírnák az általuk javasoltakat. Ahogy elnézem, a kifogásolt válaszokat egy élö tanár elfogadná, de a gépbe nincs betáplálva. Az egész csak arra jó, hogy elvegye a kedvünket. A modern tanfolyamokon hagyják, hogy beszéljen a tanuló akár hibásan is és utólag megbeszélik.

4 éve

kogu4
kogu4

pronunciation practice

6 hónapja

Lettacska

Az 'azért jöttem..' nem jó?

4 éve

miklos.balazs

De, jelentsd!

4 éve

ronkovics86

Mondhattok bármit, de ennek se füle, se farka... Magyarban ugyanis nem léteznek ezek a "csúsztatott igeidők", mint angolban vagy németben.

4 éve

HMikiHTH
HMikiHTH

Ez egy kicsit nehéz mondat :(

4 éve

gjozsef44
gjozsef44

Hülyeség, össze vissza, követezetlenül használja a magyar addigra előtte, már és még kifejezéseke .

9 hónapja

Dorkito

Ezt a mondatot egymás után beadja nekem 4x :S és nem ez az eslő példa a sorozatban ami ismétlődik

9 hónapja

JoeSzab
JoeSzab

Csak gratulálni lehet ahhoz az értelmetlenséghez amit már sokadszor csinál a duolingo! Ez egy nagy nulla!

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.