1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I had come to talk to you bu…

"I had come to talk to you but you were not there."

Fordítás:Azért jöttem, hogy beszéljek veled, de nem voltál ott.

January 23, 2014

12 hozzászólás


PterTth2

Az egésznek nincs semmi értelme. Jönni ide lehet, oda pedig menni szokás. Eljöttem, de nem voltál itt - ez értelmes Eljöttem (ide), de nem voltál ott - ez értelmetlen. Másrészt ilyet azért nem mondunk soha, mert ha "jövök" valahová, de nincs "ott" akivel beszélni akarok, akkor annak nem tudom elmondani, hogy nem volt "ott". :) Az értelmes magyar mondat tehát így hangzik: Azért mentem, hogy beszéljek veled, de nem voltál ott.


delbelzsuzsanna

nekem már elfogadta! Köszi a jelentést :)


Paperfox1

Szerintem értelmes, ha mondjuk a beszélő az utolsó szónál rámutat pl egy kanapéra a bejáratból.((:


Lettacska

Az 'azért jöttem..' nem jó?


budavari-takacs

Talk=beszélgetni is


pragaikati

szerintem is és ezért vesztettem egy szivet


kalmars

Ha azt akarnák, hogy tanuljunk, akkor elfogadnák a közelítő válaszokat és odaírnák az általuk javasoltakat. Ahogy elnézem, a kifogásolt válaszokat egy élö tanár elfogadná, de a gépbe nincs betáplálva. Az egész csak arra jó, hogy elvegye a kedvünket. A modern tanfolyamokon hagyják, hogy beszéljen a tanuló akár hibásan is és utólag megbeszélik.


HMikiHTH

Ez egy kicsit nehéz mondat :(


gjozsef44

Hülyeség, össze vissza, követezetlenül használja a magyar addigra előtte, már és még kifejezéseke .


ironcameleon

Akkor hagyd ki őket!


Dorkito

Ezt a mondatot egymás után beadja nekem 4x :S és nem ez az eslő példa a sorozatban ami ismétlődik

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.