"هذا خبز."

الترجمة:Es ist Brot.

May 21, 2016

18 تعليقًا


Nahedundda

ليش اخد ضمير dies مو das


.astro_boy

لماذا "es ist ein brot" خطا؟


SalehRada1

لان كلمه خبز جمع و ein للمفرد


sara334792

ليه مش Das ist Brot بما إنه كاتب الترجمة "هذا خبر" وليس "إنه خبز"


8BK06

متى تستخدم das ومتى نستخدم ist لا استطيع التميز


manel_blm

يجب ان تذكروا الإجابتين معا


EmanMagdy253583

يعنى ايه. Dies


SamiraSham

انا مش عارفه مين الصح


A.B.S1

كتبت Das brot وقال خطأ

^_^


Mt3c7

يعني ايه dies


abdulla465194

ياعيني على المانيااا لاسع مابلشنااا هيك


rVcS19

عندكم خطأ تقني اصلحوه


MariamAhma468789

Dies مابعرف ليه حسيتا خطاء لازم Das


AhmedMoham561628

عاوز اي pdf كتاب للغة الالمانية يكون كويس


R.M.A9

مش المفروض das ist brot لأن قال هذا؟

تعلم الألمانية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.