1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They are going to recover."

"They are going to recover."

Çeviri:Onlar iyileşecekler.

May 21, 2016

6 Yorum


VeliCobanoglu

iyileşmek fiili için bir dünya kelime varken recover kullanılması enteresan.

May 21, 2016

Selcen_Ozturk

hastayken iyilesmek anlaminda en dogru ceviri bu. pek enteresan degil

May 22, 2016

VeliCobanoglu

cevabınız için teşekkürler fakat get well ve get better tercih ederim.Akılda daha kolay kalacağını düşünüyorum..

May 22, 2016

zahitt

kurtarmak anlamı da olmalı recover kelimesinin.iyileşmeyi kastettiğini nasıl anlayabiliriz?kabul etmedi onlar kurtaracak dediğim zaman.

August 30, 2016

nurten239097

Aynısını yazdım kabul etmedi. Bir terslik var

September 25, 2017

nurten239097

Bugün bir terslik var aynısını yazdım kabul etmedi.

September 25, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.