Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Žena jí."

Překlad:The woman eats.

0
před 2 roky

3 komentáře


bagrman26

můžu se zeptat proč tam musí být to s?

1
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze je to 3. os. c. jednotneho v pritomnem case. Je to jediny cas, kdy se nejak 'casuji' slovesa s ohledem na osobu a je to pouze pro 3. os. c. jednotneho. Tedy on, ona, ono/to.

2
Odpovědětpřed 1 rokem

Nemesis_NaR

Protože 3. osoba čísla jednotného přidává ke slovesu písmenko "s". Je to jediná vyjímka, všechno ostatní má jediný tvar slovesa. Jak jednoduché v porovnání s "jím, jíš, jí, jíme atd"

2
Odpovědětpřed 1 rokem