"Žena jí."

Překlad:The woman eats.

před 2 roky

4 komentáře


bagrman26

můžu se zeptat proč tam musí být to s?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze je to 3. os. c. jednotneho v pritomnem case. Je to jediny cas, kdy se nejak 'casuji' slovesa s ohledem na osobu a je to pouze pro 3. os. c. jednotneho. Tedy on, ona, ono/to.

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože 3. osoba čísla jednotného přidává ke slovesu písmenko "s". Je to jediná vyjímka, všechno ostatní má jediný tvar slovesa. Jak jednoduché v porovnání s "jím, jíš, jí, jíme atd"

před 2 roky

Yma489224

ok, ale to "a" tam nyní v nabídce chybí. leda bych tam dala "the"

před 1 týdnem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.