Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He used to find solutions to all the problems."

Překlad:On nacházel řešení všech problémů.

před 2 roky

4 komentáře


OndraVever

Nebylo by lepší. Pokoušel se nalézt řešení všech problémů?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To by tam ale nekde muselo byt slovo 'try' - pokouset/zkouset.

před 2 roky

k.filipi

Nemůže být: Použil nalezené řešení na všechny problémy?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Ne, tohle "used to" není normální "used", ale jedná se o modální sloveso. Berte ho jako obdobu českého slovesného tvaru -ávat, -ývat, atd. Např. "He used to be" jako "Býval".

Vaše věta by byla něco jako "He used the established solution for all problems". Změnil jsem "found" na "established", protože tvar "found solutions" jako nalezená řešení je neanglický, a museli bychom na to pro zachování slovesa "find" nějakým volnějším opisem, třeba "the solutions that he found".

před 1 rokem