Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Citron je žlutý."

Překlad:A lemon is yellow.

0
před 2 roky

3 komentáře


Aneta843019

Neni jedno jestli napisu vetu,,Lemon is yellow,,musim tam mit ,,A lemon is yellow? Jaky je mezitim rozdil

0
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Neni. Pocitatelna podstatna jmena v AJ mit nejaky clen musi. http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

0
Odpovědětpřed 2 roky

josef930822

Nemáte pravdu, jedná se o generickou referenci, kde Lemon is yellow je taktéž správně, ve významu všechny citrony jsou žluté !!

0
Odpovědětpřed 3 měsíci