"Er braucht keinen Schlaf."

Çeviri:Onun uykuya ihtiyacı yok.

May 22, 2016

6 Yorum
Tartışma kilitli.


nazan179842

O uykuya ihtiyaç duymuyor. Cevabını yanlış kabul etti


unutmaz

ihtiyaç duymuyor ihtiyaç duyuyorun yani fiilin olumsuzu fiillerin olumsuzu nicht ile yapılır burada olmayan şey uyku. Almancanın mantığı bencce


Viyanadan

Onun uyumaya ihtiyacı yok Cümlesini kabul etmedi


Necati886454

Neden keinen? Neden kein değil? Hangi durumlarda keinen kullanıyoruz?


AslBademir

Fiilin yani yüklemin (verb) nominativ mi akkusativ mi dativ mi olduğuna bakıyoruz. Eğer fiil akkusativ ise buradaki gibi brauchen fiili akkusativ ve artikeli der'dan den'e değişiyor. Türkçe'de nasıl O yerine Ona veya Onun diyorsak almancada da bu şekilde bunu belirtiyorlar. Artikeller ile.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.