"Hello!"

Tłumaczenie:Cześć!

4 lata temu

5 komentarzy


CytrynQa1

Hello.. Its me.. :)

2 lata temu

KingaPauli

"Hello" to znaczy hej lub Cześć a " hi" można powiedzieć że to samo ale np.W Angli do dorosłego można powiedziec " Hello" jak i " good morning" a to znaczy ze możemy powiedzieć po Polsku hej, cześć lub dzień dobry.

3 lata temu

owoce

A może być ,,witaj''?

3 lata temu

Joanna309064

Cześć co tam

1 tydzień temu

Sweet_Rabbit

"Hello!" to dosłownie "Witaj!" lub "Hej", "Hi"-"Cześć", a "Good morning"- "Dzień dobry"

1 rok temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.