"Hello!"

Tłumaczenie:Cześć!

January 24, 2014

19 komentarzy


KingaPauli

"Hello" to znaczy hej lub Cześć a " hi" można powiedzieć że to samo ale np.W Angli do dorosłego można powiedziec " Hello" jak i " good morning" a to znaczy ze możemy powiedzieć po Polsku hej, cześć lub dzień dobry.


DorotaJarosz

Hello! nie jest formalne, tak jak Good morning! albo Good afternoon!


owoce

A może być ,,witaj''?


Maksowaty

Chyba może być!


DorotaJarosz

Witaj! lub Witajcie! mówi się, jak przyjmujesz kogoś w domu.


agata_1000

"Hello!" to dosłownie "Witaj!" lub "Hej", "Hi"-"Cześć", a "Good morning"- "Dzień dobry"


Maria504387

Hello dla mnie to cześć


buskes76

Hello - Witaj / Witaj / Witajcie / Witam / WitamY / Cześć / Hej (acz to chyba bardziej: Hi) / itp
ogólnie na przywitanie! bo na pożegnanie będzie "bye"


mrsalamibaby

Mi nie uznało bo nie bylo "Cześć!" tylko "Cześć" to już jest przesada...


Maksowaty

Może trzeba było napisać po angielsku!


mrsalamibaby

To tam wyżej nie piszej jaka jest odpowiedz na to "zadanie"?! Dziękuję, to bardzo pomocne. Udzielaj sie częściej, wiele osób liczy na Twoją pomoc.


Ziolko_10

Hi = cześć. Hello = dzień dobry


Megis7

Piszą napisz po angielsku co slyszysz a poprawna odp. Czesc po polsku - poprawcie to


Kassper13

Napisalem Czesc bez polskich znakow i mi nie zaliczyło


DorotaJarosz

I słusznie! Szanujmy własny język!


Yola448704

Hello! (Good day!, Good morning!, Good afternoon!) - Dzień dobry!

Hello! (Good evening!) - Dobry wieczór!

Hello! (Hi!) - Cześć!


Lewwygranakrol

Ale czasami to jest hi lub hello więc jaka jest prawidłowa odpowiedź


Jaqodzianka

Moglabym sie z tym "hello" umowic.

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.