"Hello!"

Tłumaczenie:Cześć!

January 24, 2014

12 komentarzy


KingaPauli

"Hello" to znaczy hej lub Cześć a " hi" można powiedzieć że to samo ale np.W Angli do dorosłego można powiedziec " Hello" jak i " good morning" a to znaczy ze możemy powiedzieć po Polsku hej, cześć lub dzień dobry.


CytrynQa1

Hello.. Its me.. :)


owoce

A może być ,,witaj''?


agata_1000

"Hello!" to dosłownie "Witaj!" lub "Hej", "Hi"-"Cześć", a "Good morning"- "Dzień dobry"


buskes76

Hello - Witaj / Witaj / Witajcie / Witam / WitamY / Cześć / Hej (acz to chyba bardziej: Hi) / itp
ogólnie na przywitanie! bo na pożegnanie będzie "bye"


Oliwia4949

Hello to znaczy czesc


Ala215

Nie czesc tylko cześć


bartekbibia123

Co za różnica. Nie o tym mowa.


Maria504387

Hello dla mnie to cześć


Lewwygranakrol

Ale czasami to jest hi lub hello więc jaka jest prawidłowa odpowiedź


Jaqodzianka

Moglabym sie z tym "hello" umowic.


Kassper13

Napisalem Czesc bez polskich znakow i mi nie zaliczyło

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.