Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Hello!"

Tłumaczenie:Cześć!

4 lata temu

39 komentarzy


CytrynQa1

Hello.. Its me.. :)

2 lata temu

Wanessa57041

MARIO

10 miesięcy temu

KingaPauli

"Hello" to znaczy hej lub Cześć a " hi" można powiedzieć że to samo ale np.W Angli do dorosłego można powiedziec " Hello" jak i " good morning" a to znaczy ze możemy powiedzieć po Polsku hej, cześć lub dzień dobry.

3 lata temu

owoce

A może być ,,witaj''?

3 lata temu

Ala215

Pewnie tak

2 lata temu

Sweet_Rabbit

Oczywiście!

1 rok temu

Sweet_Rabbit

"Hello!" to dosłownie "Witaj!" lub "Hej", "Hi"-"Cześć", a "Good morning"- "Dzień dobry"

1 rok temu

Oliwia4949

Hello to znaczy czesc

4 lata temu

Ala215

Nie czesc tylko cześć

2 lata temu

bartekbibia123

Co za różnica. Nie o tym mowa.

2 lata temu

weronikasz18

dzieki

2 lata temu

mkowalkows

zalicza ,,hi,, ?

3 lata temu

blackcat091

Chyba nie

2 lata temu

Lena568612
<pre> </pre>

K

8 miesięcy temu

Maria504387

Hello dla mnie to cześć

7 miesięcy temu

Angela825036

Hello to raczej dzień dobry. Czy mylę się?

5 miesięcy temu

Ala215

To prawda.

2 lata temu

Ziolko_10

Hi = cześć. Hello = dzień dobry

2 lata temu

blackcat091

A zalicza ''hi,,

2 lata temu

martyna486405

Zrozumiałam yellow

10 miesięcy temu

ZbigniewBo4

A hi-fi

10 miesięcy temu

Niakaka88

Ale mi wcześniej wyszło że hello to cześć a teraz witaj

8 miesięcy temu

mira125222

Właśnie do osoby dorosłej powiemy i hello i good morning przynajmniej w Anglii

4 lata temu

edytamocek0

Tak

3 lata temu

AdrianGasz

Hi to to samo co hello

1 rok temu

Mateusz41378
1 rok temu

cafekafe

Hello to do dziecka albo rówieśnika ale do dorosłego to welcome albo good morning

3 lata temu

Konio555

kdkdkd

1 rok temu

Maciej5

Dlaczego przy tłumaczeniu "hello" nie akceptuje "dzień dobry"?

4 lata temu

RafalManasterski

Ponieważ dzień dobry to good morning, hello jest bardziej luźną formą powitania

4 lata temu

konrados2005

Dzień dobry w dzień ale w noc powiesz: dobranoc po angielsku good night

4 lata temu

Bolko1
Bolko1

Chyba dobry wieczór?

4 lata temu

hermesmok

Dobry wieczoe to good evening

3 lata temu

Aleksandra287128

Very good night

3 lata temu

george19663

Luzna bo luzna ale powinno zaakceptowac....slowniki z tego co sie orientuje to akceptuja

4 lata temu

Wanessa57041

Bo "good morning" oznacza dzień dobry....

10 miesięcy temu

m4ti220

Hello znaczy czesc

3 lata temu

Anulka45

Jak chciałam żeby mi powiedziało po poli mówiło taj samo a może jeszcze szybciej!

1 rok temu

Powiązane dyskusje