A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I look like you."

Fordítás:Hasonlítok rád.

4 éve

15 hozzászólás


bettincs

Rád hasonlítok, nem ugyanazt jelenti?

4 éve

miklos.balazs

De. Jelentsd!

4 éve

Kyrasama

Ugyanugy nezek ki mint te- miert nem jo?

7 hónapja

laq1958

Szerintem jó. A program néhol kissé következetlen. Van, hogy több szabadságot enged a fordításban, de van mikor kissé vaskalapos. Küldj nekik üzenetet, lehet, hogy el fogják fogadni. Ne akadj meg ezen, haladj tovább. :)

7 hónapja

Harga
Harga

Nekem így elfogadta: Úgy nézek ki, mint te.

2 hónapja

J9-
J9-

Az "I look" szót miért "vöknek" ejti? Nagyon megtévesztő!!

5 hónapja

Harga
Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

3 hónapja

ZsofiaHorv

Úgy nézek ki, mint te.

4 éve

laq1958

Ezt bizony be köll magolni.

4 éve

Nyuszi100

Az jo: ugy nezek ki, mint te?

3 éve

atomjani

X look like y X úgy néz ki, mint y Akkor ez már megint új szabály? :-)

4 éve

johalasz46

Régebbi tanulmányaimban már találkoztam ilyesmivel! Szótáram szerint: look at= megnéz, look back=visszanéz, look down=lefelé néz, look for=keres, look forward to=örömmel vár, look like=vmilyennek látszik, look after=gondoskodik, stb...

1 éve

RitaSipeki

Angol kifejezések, amiket úgy használnak, ahogy vannak, ezek sokszor eltérnek a szabályoktól és jelentésükben is mások lehetnek picit mint amit nyersben forditana rájuk az ember.....használják őket , nézd át őket, érdemes van pár balőlük

4 éve

Gizus123

Az "olyan vagyok, mint te" nem ugyanazt jelenti? Ez rossz?

4 éve

miklos.balazs

"I am like you"

4 éve