A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I look like you."

Fordítás:Hasonlítok rád.

4 éve

7 hozzászólás


bettincs

Rád hasonlítok, nem ugyanazt jelenti?

4 éve

miklos.balazs

De. Jelentsd!

4 éve

Kyrasama

Ugyanugy nezek ki mint te- miert nem jo?

9 hónapja

laq1958

Szerintem jó. A program néhol kissé következetlen. Van, hogy több szabadságot enged a fordításban, de van mikor kissé vaskalapos. Küldj nekik üzenetet, lehet, hogy el fogják fogadni. Ne akadj meg ezen, haladj tovább. :)

9 hónapja

Harga
Harga

Nekem így elfogadta: Úgy nézek ki, mint te.

4 hónapja

J9-
J9-

Az "I look" szót miért "vöknek" ejti? Nagyon megtévesztő!!

8 hónapja

Harga
Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

5 hónapja