"Ihaveabrownhat."

Překlad:Mám hnědý klobouk.

před 2 roky

7 komentářů


saraxd69

cepku mi to nevzalo. neni to spisovne? :D

před 2 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Čepka? Ne. :-D

před 2 roky

saraxd69

:D ok diky

před 2 roky

honzaduchna

jestli máš praxi z předchozích cv. tak ti to dojde a čepka určitě není spisovná

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Starší SSJČ čepku ještě vede.

před 2 roky

Zina35552

Tady se to nebere jako přivlastnění, že se dává člen a ?

před 1 měsícem

ChovMart

To, že je tam sloveso "mít - have" neznamená, že můžete vynechat člen. To by ta věta musela být například ".... my brown hat."

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.