1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I study English at Duolingo."

"I study English at Duolingo."

Traducere:Eu studiez engleza pe Duolingo.

May 23, 2016

17 comentarii


Octavian620926

Adevarat,chiar fac asta.


ginodino

Is true...:)))


brandusa14

Da e adevarat si am invatat multe


MuzicPower

Dar de ce spune " at Duolingo " ci nu " with Duolingo "? Mie mi se pare ca e mai bine asa : " cu Duolingo " decat "at Duolingo ". In rest iubesc aplicatia aceasta, m-a invatat multe si o s-o mai faca + nu are multe reclame


Stefan867311

Exact, si merge bine


ConstanaNe3

Da, foarte tare această propozitie,șinici chiar mie nu'mi vine sa cred ce fac,nu m'a atras niciodată această limba,aș putea declara că , o urăm la un moment dat că, nu o înțelegem si acum o studiez,acum aprob si eu zicala niciodată nu spune niciodată că, atunci când te aștepți cel mai puțin nu ști ce-ți oferă destinul/viața, oricum fac teste mari de voință,deoarece nu'mi place ,prind mult mai greu informatia,la mine efortul il simt dublu, coparativ cu ce'i care învață din placere ,această diferență eu o resimt considerabil atât că, eu daca incep ceva,inceputul este, c'am greu însă odata inceput eu nu abandonez niciodată, cum se zice in popor ai intrat in horă ,acum joacă și joc,hai că iese povestitorul din mine uneori , vă rog să mă iertați o seară magică și plină de binecuvântări alături de cei dragi dvs.


BA0LaFSa

Nu suna bine PE DUO> corect mi se pare CU Duo,,,.


Alex9992

'Cu duolingo' e gresit :(


VirginiaSt942339

Cand spun STUDIEZ forma verbului arata ca doar EU fac asta. In romaneste fiecarui pronume ii corespunde o alta forma a verbului, deci luati si acest raspuns drept corect


elisabeta337489

Nu prea sună româneste

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.