1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich bin schön."

"Ich bin schön."

Çeviri:Ben yakışıklıyım.

May 23, 2016

5 Yorum


Kbbahar

bence yakışıklı demek değil. sadece burda güzel-yakışıklı olarak geçiyor. çünkü ev güzel derken schön kullanılır ama ev yakışıklı olarak çevrilmez. yani bu benim fikrim almancam iyi değil normalde .


CeyhunEnglish

" schön " güzel demek , aynı zamanda yakışıklı demek mi oluyor ? bilmiyordum .


smailYlanc

Tamam... bu cümle biraz tuhaftı


irem75429

ben güzelim diye cevirmisler ben yakisikliyim ne ben kizim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.