"Ich bin schön."

Çeviri:Ben yakışıklıyım.

May 23, 2016

8 Yorum
Tartışma kilitli.


Kbbahar

bence yakışıklı demek değil. sadece burda güzel-yakışıklı olarak geçiyor. çünkü ev güzel derken schön kullanılır ama ev yakışıklı olarak çevrilmez. yani bu benim fikrim almancam iyi değil normalde .


smailYlanc

Tamam... bu cümle biraz tuhaftı


irem75429

ben güzelim diye cevirmisler ben yakisikliyim ne ben kizim


CeyhunEnglish

" schön " güzel demek , aynı zamanda yakışıklı demek mi oluyor ? bilmiyordum .


Aysenur_HS

Gösterilen animasyonda kız var ve ben yakışıklıyım diyor, garip :)


polat118821

ben güzelimde almanca yakışıklı yok


Simshay

Ben güzelim dese daha doğru olmaz mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.