"The horses drink milk."

Çeviri:Atlar süt içer.

January 24, 2014

70 Yorum

Konu önem sırasına göre

g.enver

Sizin işte zor insanlara hem ingilizce hem Türkçe öğretiyorsunuz

December 9, 2014

bahadrsav1

Amac ingilizce ogretmek hayat dersi vermek degil suraya sacma yorumlar yazmayin insanlarin ogrenmesine mâni oluyorsunuz

July 9, 2017

YldzKESKN1

Çok doğru

March 28, 2018

xkadiruguz

Biride cikip demiyo at nasil sut icsin

February 5, 2016

duo223353

Bence de.

December 9, 2017

isimsiz67371

Hvaavv slak

June 5, 2018

isimsiz67371

Hvaavv slak

June 5, 2018

vraka1

aynen :D

January 14, 2018

SelenSancak

Aynen

March 1, 2018

YldzKESKN1

Cümlede öyle kullanılmış

March 28, 2018

Elif73010
January 30, 2019

yasamkitap

atlar derken yerine kullandığımız zamir It değil mi eğer It ise içmek fiili s takısı alması gerek miyor mu? Cümlenin doğru yazımı şu şekilde olması gerekmez mi : Horses drinks milk

May 24, 2016

StellaMerlo

Hayır. Cümlede zaten çoğul eki ''horseS'' var. Eğer tekil olsaydı fiile -s takısı gelirdi ama burada çoğul ek var(they-->Horses). O yüzden bu cümlede -s takısı gelmez.

May 1, 2017

incikin_

Tek bir attan bahsederken "the horse" derdik. (Burada özneyi "it" gibi düşünebiliriz.

THE HORSE drinkS milk.
(= IT drinkS milk.)

Soruda ise "atlar" yani "the horses" geçiyor. Burada özneyi "they" gibi düşünebiliriz.

THE HORSES drink milk.
(= THEY drink milk.)

September 30, 2017

Ayegl944240

İki çogul yan yana olmadığı icin

May 19, 2019

gunce1

Atlar inek sütü icmiyor belki kımız içiyordur.

January 21, 2016

ECE152376

Atlar sut icmez ama bu soru geregi boyle yoksa zaten atlar sut icmez bunu herkes bilir

February 4, 2016

buse776093

bebek atlar içerler .bikere bunu herkes bilir

July 1, 2017

Hamis655007

:)

December 22, 2018

vraka1

gerçekten mi ?

January 14, 2018

Aleynacere2

Atlar hiç süt içermi Allah aşkına bence sizinde bazı yerlerde yazım hatanız var

October 31, 2016

MehmetDeri4

Yahu size be attan sütten siz cümleye bakın

October 10, 2017

YldzKESKN1

Cümlede öyle kullanılmış

March 28, 2018

Milana519432

Onlar bize bir şeyler oyretmek icin genel cumleler kulaniyor kafaniza takamsaz olur

August 18, 2018

CanUludil

Mantik hatasi olmadin

July 12, 2018

Ahmetelik825207

Yine kafam karıştı . The neden geldi şimdi başına . The horse atı anlamına gelmez mi.

December 26, 2016

incikin_

"The" sözcüğü cümlede öznyi belirtiyorsa Türkçe çeviriye yansımıyor.

"The horses drink milk."
(= ATLAR süt içer.)

"The" sözcüğü nesneyi belirtiyorsa Türkçe çeviride nesneyi ismin -i halinde kullanıyoruz.

"I feed the horses."
(= Ben ATLARI beslerim.)

Sorudaki cümlede "atlar" özne konumunda olduğundan "the" çeviriye yansımıyor.

September 30, 2017

StellaMerlo

Cümlede ''the'' eki başta kullanılmış.Atları belirtiyor. ''The elephants drink water'' = Filler su içer. ''I am taking the book''= Eğer böyle başta kullanılmassa cisim -ı eki alır. ''Kitabı alıyorum.'' Cümlede kullanımına göre farklılık gösterir yani.

May 1, 2017

HayatNehir5

Ne salak cümleler

December 21, 2017

gzmozr

yalnız atların süt içmesi çok büyük bir ironi

January 1, 2018

EErdalYrk

yavru atlar anasını emer yani sut içer

December 17, 2016

dermann129537

Atların süt icmesi bilene garip

February 7, 2018

Berna999833

Basit

April 2, 2018

betl779068

At nasıl süt içsinya

April 15, 2018

smeyye689170

Bir onceki soru kopekler pilav yer diyordu simdi atlar süt icer diyor

August 14, 2018

Hamis655007

Iam hungry, what am i eat now

December 22, 2018

Elif73010

Takip edin gari beni

January 30, 2019

Orun998907

Benim bildiğim çoğul olan kelimelerin önüne The gelmez yanlış mı biliyorum

July 7, 2019

savaskaya1

At sütü icerim. Yanlislikla yazmisim bee :))

November 10, 2017

1esmasahin

Banane

September 30, 2017

GkerGrhan

Iki Odalı

February 8, 2016

CEHPE

maşallah atlar süt içiyor

March 10, 2016

yasamkitap

öyle saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz ki. Burada atların süt içip içmediğini mi tartışacaksınız yoksa cümlenin ingilizce gramere uygun olarak kurulmadığını tartışacaksınız.

August 27, 2016

simay2007

atlar süt içerse kendime 1 hafta televizyon yasağı getiririm

February 6, 2016

azra90685

Taylar annelerinden süt içer...

May 27, 2017

Sinem201233

Emin misin bundan

June 27, 2017

20218248186

Okunuş çevirme yapmaları iyi mi lütfen cevap verin

July 14, 2015

duygu0101

Evet iyi

September 11, 2015

BolatCeyda

Kımız

July 29, 2015

erenbaris2004

valla süt yerine su yazdım hata verdi bence iki şans verseler daha iyi olacak bu arada bu sadece web sayfası değil bunun İ Pad de yüklemesi de var öneririm

August 16, 2015

esmaa683

Atlari deigimiz zaman onunatlari gibi bi sahiplik belirtiyor bence buyuzden kabul etmiyor olabilir:-)

December 1, 2014

fatihbaba601

yanlış söylüyo

September 6, 2015

YavuzAkeli

Sen yanlış anliyon

November 8, 2015

Wuoc1

Atlar süt içiyo mu ki?

September 29, 2015

Oduncu111

çok saçma değil mi

October 11, 2015

Sinem201233

Evet çok saçma

June 27, 2017

Oduncu111

çok saçma bir cümle

October 11, 2015

ahmet4444

atlar süt içer ile atlar süt içerler anlamı aynıdır. fakat ler çoğul ekini kabul etmiyor.

February 6, 2014

Selcen_Ozturk

diğer yorumda da anlattığım gibi, Türkçede öznesi hayvanlar, bitkiler, soyut kavramlar gibi "insan olmayan" cümlelerde yüklem tekildir, o yüzden ''atlar süt içerler'' cümlesi Türkçe dilbilgisi kurallarına göre yanlıştır. Lütfen önce diğer yorumları okuyun.

February 6, 2014

gzmozr

yooooo ben öyle yaptığımda kabul etti

January 1, 2018

silanim

atlari sut icer neden olmu yo

August 19, 2014

alperen538

İki yanlis harf veya harfi yutarsan kabul etmiyor

August 19, 2014

fatmanur122

Bu site çok güzel bi site daha önce hiç böyle güzel ingilizce sitesi görmemiştim

November 2, 2015

sena43273

Bunu okuyan mal

February 13, 2016

EmreKl2

Atlari degil atlar

January 14, 2015

EfeReyiz.

arkadaşlar bu site çok iyi ama çok abartılı cümleler kuruyo bize mesela daha önce bana su soruyu sordu bizim ayımız var bunu ingilizceye cevir dedi insanın hiç ayısı olurmu

February 24, 2015

_Basak_

Hayvanat bahçelerinden örnek veriyim. Bir hayvanat bahçesinin sahibi olduğunu düşün. Birçok türden hayvanın var. Yavruyken bulunan sadece tek biraz ayı var burada. Hayvanat bahçesinin sahibi olduğun için ve buradaki hayvanların ihtiyaçlarını karşılamayı üstlendiğin için hayvanlar kısmen sana ait oluyor.

May 1, 2015

EfeReyiz.

Teşekürler.Şimdi daha iyi anlıyorum.

May 1, 2015

_Basak_

Önemli Değil.

May 1, 2015

EmreKl2

Atlar sut icer ne abi?

January 14, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.