"The horses drink milk."

Çeviri:Atlar süt içer.

4 yıl önce

32 Yorum


https://www.duolingo.com/g.enver

Sizin işte zor insanlara hem ingilizce hem Türkçe öğretiyorsunuz

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/bahadrsav1

Amac ingilizce ogretmek hayat dersi vermek degil suraya sacma yorumlar yazmayin insanlarin ogrenmesine mâni oluyorsunuz

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/YldzKESKN1

Çok doğru

6 ay önce

https://www.duolingo.com/xkadiruguz

Biride cikip demiyo at nasil sut icsin

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/duo223353
duo223353
  • 13
  • 10
  • 8
  • 3
  • 2

Bence de.

10 ay önce

https://www.duolingo.com/isimsiz67371

Hvaavv slak

4 ay önce

https://www.duolingo.com/vraka1

aynen :D

9 ay önce

https://www.duolingo.com/SelenSancak

Aynen

7 ay önce

https://www.duolingo.com/YldzKESKN1

Cümlede öyle kullanılmış

6 ay önce

https://www.duolingo.com/yasamkitap

atlar derken yerine kullandığımız zamir It değil mi eğer It ise içmek fiili s takısı alması gerek miyor mu? Cümlenin doğru yazımı şu şekilde olması gerekmez mi : Horses drinks milk

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/StellaMerlo

Hayır. Cümlede zaten çoğul eki ''horseS'' var. Eğer tekil olsaydı fiile -s takısı gelirdi ama burada çoğul ek var(they-->Horses). O yüzden bu cümlede -s takısı gelmez.

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/incikin_
incikin_
  • 12
  • 11
  • 11
  • 9
  • 4
  • 4
  • 4

Tek bir attan bahsederken "the horse" derdik. (Burada özneyi "it" gibi düşünebiliriz.

THE HORSE drinkS milk.
(= IT drinkS milk.)

Soruda ise "atlar" yani "the horses" geçiyor. Burada özneyi "they" gibi düşünebiliriz.

THE HORSES drink milk.
(= THEY drink milk.)

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/ECE152376

Atlar sut icmez ama bu soru geregi boyle yoksa zaten atlar sut icmez bunu herkes bilir

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/buse776093

bebek atlar içerler .bikere bunu herkes bilir

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/vraka1

gerçekten mi ?

9 ay önce

https://www.duolingo.com/Aleynacere2

Atlar hiç süt içermi Allah aşkına bence sizinde bazı yerlerde yazım hatanız var

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/YldzKESKN1

Cümlede öyle kullanılmış

6 ay önce

https://www.duolingo.com/Milana519432

Onlar bize bir şeyler oyretmek icin genel cumleler kulaniyor kafaniza takamsaz olur

2 ay önce

https://www.duolingo.com/MehmetDeri4

Yahu size be attan sütten siz cümleye bakın

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/CanUludil

Mantik hatasi olmadin

3 ay önce

https://www.duolingo.com/gunce1
gunce1
  • 19
  • 14
  • 14
  • 13
  • 7
  • 6
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3

Atlar inek sütü icmiyor belki kımız içiyordur.

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/Ahmetelik825207

Yine kafam karıştı . The neden geldi şimdi başına . The horse atı anlamına gelmez mi.

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/incikin_
incikin_
  • 12
  • 11
  • 11
  • 9
  • 4
  • 4
  • 4

"The" sözcüğü cümlede öznyi belirtiyorsa Türkçe çeviriye yansımıyor.

"The horses drink milk."
(= ATLAR süt içer.)

"The" sözcüğü nesneyi belirtiyorsa Türkçe çeviride nesneyi ismin -i halinde kullanıyoruz.

"I feed the horses."
(= Ben ATLARI beslerim.)

Sorudaki cümlede "atlar" özne konumunda olduğundan "the" çeviriye yansımıyor.

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/StellaMerlo

Cümlede ''the'' eki başta kullanılmış.Atları belirtiyor. ''The elephants drink water'' = Filler su içer. ''I am taking the book''= Eğer böyle başta kullanılmassa cisim -ı eki alır. ''Kitabı alıyorum.'' Cümlede kullanımına göre farklılık gösterir yani.

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/EErdalYrk

yavru atlar anasını emer yani sut içer

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/savaskaya1

At sütü icerim. Yanlislikla yazmisim bee :))

11 ay önce

https://www.duolingo.com/HayatNehir5

Ne salak cümleler

9 ay önce

https://www.duolingo.com/gzmozr

yalnız atların süt içmesi çok büyük bir ironi

9 ay önce

https://www.duolingo.com/dermann129537

Atların süt icmesi bilene garip

8 ay önce

https://www.duolingo.com/Berna999833

Basit

6 ay önce

https://www.duolingo.com/betl779068

At nasıl süt içsinya

6 ay önce

https://www.duolingo.com/smeyye689170

Bir onceki soru kopekler pilav yer diyordu simdi atlar süt icer diyor

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.