1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich esse die Zitrone."

"Ich esse die Zitrone."

Çeviri:Limonu yiyorum.

May 23, 2016

11 Yorum


ilayda660710

Limonu yerim deyince yanlış saydı yiyorum çıkmadı kelimelerden limonu yerim neden olmuyo


siyam39

"Limon yiyorum" ya da "Bir limon yiyorum" cümleleri niçin olmuyor? Yani neden bu cümle akkusativ? "Ich esse Brot" derken akkusativ olmuyor mesela.


Selcen_Ozturk

"die" belirli artikel olduğu için


siyam39

Ah, anladım. Teşekkür ederim.


Mesut823845

Ich esse eine Zitrone dese unbesttimmer artikel olurdu o zaman bir limon yiyorum doğru olurdu


mit294940

Beni de gurubunuza alsanıza alman diline


UtkuKocatr

Du tinkst wein derken der wein değil de neden ich esse die zitrone, wein da artikel neden yok da zitrone da artikel var


Doga968655

Ben limonu yiyorum tam çeviridir yanlişliği siz yapiyorsunuz Ben limonu yiyorum tam ceviridir.Almanca ögretirken Lütfen güzel Türkçemizi tırpsnlamayınız. Bizimde motivasyonumuzu bozmayın


Doga968655

Ben limonu yiyorum ve limon yiyorum türkcede ayni seydir.şasirtmayin insanlari

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.
Başla