1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "You are children."

"You are children."

Μετάφραση:Εσείς είσαστε παιδιά.

May 23, 2016

3 σχόλια


MikeMaris1

Εσεις ειστε παιδια


odysseus16

Πως αναγνορίζομε το you στον ενικό και το you στον πλυθιντικό;


D_..
Mod
Plus

Στα αγγλικά το δεύτερο πρόσωπο είναι το ίδιο και στον ενικό και στον πληθυντικό, επομένως και οι δύο πιθανές απαντήσεις είναι σωστές. Στον προφορικό λόγο φαίνεται από τα συμφραζόμενα το πόσο σεβασμό δείχνει κάποιος και όχι από τον αριθμό αφού δεν υπάρχει στη γραμματική τους. Κάθε περίσταση υποδεικνύει το λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιηθεί, αν θα είναι πιο επίσημο ή πιο καθημερινό, και φυσικά εξαρτάται από το αν υπάρχει οικειότητα, τη θέση κλπ.
Εδώ η λέξη children είναι ο πληθυντικός της λέξης child, επομένως αναγκαστικά και το you είναι πληθυντικός - 'εσύ είσαι παιδιά' δε βγάζει κανένα νόημα.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.