Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"You are children."

Μετάφραση:Εσείς είσαστε παιδιά.

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


MikeMaris1

Εσεις ειστε παιδια

πριν από 2 χρόνια

odysseus16

Πως αναγνορίζομε το you στον ενικό και το you στον πλυθιντικό;

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Στα αγγλικά το δεύτερο πρόσωπο είναι το ίδιο και στον ενικό και στον πληθυντικό, επομένως και οι δύο πιθανές απαντήσεις είναι σωστές. Στον προφορικό λόγο φαίνεται από τα συμφραζόμενα το πόσο σεβασμό δείχνει κάποιος και όχι από τον αριθμό αφού δεν υπάρχει στη γραμματική τους. Κάθε περίσταση υποδεικνύει το λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιηθεί, αν θα είναι πιο επίσημο ή πιο καθημερινό, και φυσικά εξαρτάται από το αν υπάρχει οικειότητα, τη θέση κλπ.
Εδώ η λέξη children είναι ο πληθυντικός της λέξης child, επομένως αναγκαστικά και το you είναι πληθυντικός - 'εσύ είσαι παιδιά' δε βγάζει κανένα νόημα.

πριν από 8 μήνες

Zef834448

Είσαι παιδί

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Child=παιδί, children=παιδιά, οπότε το ρήμα αναφέρεται σε υποκείμενο που είναι στον πληθυντικό.

πριν από 2 χρόνια