"You are children."

Μετάφραση:Εσείς είσαστε παιδιά.

May 23, 2016

3 σχόλια


MikeMaris1

Εσεις ειστε παιδια

August 17, 2016

odysseus16

Πως αναγνορίζομε το you στον ενικό και το you στον πλυθιντικό;

June 22, 2017

D_..
Mod

    Στα αγγλικά το δεύτερο πρόσωπο είναι το ίδιο και στον ενικό και στον πληθυντικό, επομένως και οι δύο πιθανές απαντήσεις είναι σωστές. Στον προφορικό λόγο φαίνεται από τα συμφραζόμενα το πόσο σεβασμό δείχνει κάποιος και όχι από τον αριθμό αφού δεν υπάρχει στη γραμματική τους. Κάθε περίσταση υποδεικνύει το λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιηθεί, αν θα είναι πιο επίσημο ή πιο καθημερινό, και φυσικά εξαρτάται από το αν υπάρχει οικειότητα, τη θέση κλπ.
    Εδώ η λέξη children είναι ο πληθυντικός της λέξης child, επομένως αναγκαστικά και το you είναι πληθυντικός - 'εσύ είσαι παιδιά' δε βγάζει κανένα νόημα.

    December 7, 2017
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.