"Bunlar iyi gazeteler."

Çeviri:Das sind gute Zeitungen.

May 24, 2016

6 Yorum
Tartışma kilitli.


mer192846

Das sind gute zeitungen


mer192846

Das sind gute zeitungen


1den6yakadar

"das sind die guten zeitungen" nesi yanlış?


cimbom1905.

1den6yakadar=eğer kelime çoğulsa ve artikeli varsa N eki gelir artikel gelmezse N ekini almaz,başarılar :)


candost2

Bana göre de "Das sind die guten Zeitungen." Doğru cevap olmalı.


duygu882860

diese sind gute zeitungen yanlis midir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.