1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bu kedi beyaz."

"Bu kedi beyaz."

Çeviri:Diese Katze ist weiß.

May 24, 2016

7 Yorum


Sk190734

Diese, diese, dieser nerelerde kullanılır aradaki fark nedir


[aktif olmayan kullanıcı]

    Benim kılavyemde wei(b ) harf değişmiyor (b)bu şekilde de geçemiyorum napmalıyım


Sk190734

    S harfine uzunca bas ß harfinden çıkıcaktır olmuyorsa ayarlardan almanca klavye yükle o da olmazsa en son çare ss harfini kullan


revoltblue

    burda diese yerine die kullanilmalidir. die bu diese su kedi manasindadir.


-languagestudent

    Çünkü Katze'nin artikeli "die", "das" değil


zlemelem

    Neden die Katze dogru degil?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.