1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Alles ist fertig."

"Alles ist fertig."

Çeviri:Her şey tamam.

May 24, 2016

12 Yorum


SelcukSanb

Hepsi de olabilir


beyzalfa

''Hepsi hazır.'' dedim , kabul etmedi. Neden ?


Sekin652732

Hepsi tamamı da etmedi, Türkçe bir avrupa dili değil ki bire bir çevirelim. Başka aileden olunca biz de aynı anlama gelen şeyi yazıyoruz, kabul etmiyor.


elifkarakas23

her sey olması lazım


elifkarakas23

her sey demen lazım


yasinkarak16

''Her şey tamamdır'' dedim -ist den dolayı ama yanlış dedi bu nasıl olay ?


CeyhunEnglish

"herşey bitti " kabul etmedi


Komutan_Logar

Kabul etmez çünkü "herşey" diye bir kelime yok Türkçe'de, "her şey" var. TDK'dan da ayrı ve bitişik yazılan kelimelere bakabilirsin.


35kasanil

das ist einhundert prozent falsch weil sie sagt : Alles ist fertig auf türkisch hepsi bitti


Metin.Durmus

''her şey bitti '' neden kabul etmiyor?


elifkarakas23

her sey tamam yanı bunu da bimiyen de ne biliyim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.