Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Hledám nový dům."

Překlad:I am in search of a new house.

0
před 2 roky

10 komentářů


Filip839251

Rád bych položil stejný dotaz jako Pavel. Co je špatného na větě: "I search a new house"?

8
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

to prohledavate ten novy dum. Neco jste tam ztratil...

1
Odpovědětpřed 1 rokem

LUMRA1

Muzu se zeptat proc je tam to in?Dekuji

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Fráze "to be in search" znamená "hledat" - doslova by se to dalo přeložit jako být v procesu hledání, nečeho. Fráze se obvykle doslova přeložit nedají.

4
Odpovědětpřed 2 roky

Pavel221503

I search a new house - je to principialne uplne spatne, vybral jsem to z nabidky a nic, dekuji

0
Odpovědětpřed 2 roky

joocker1
joocker1

Ve větě "I search a new house." mi chybí ta průběhovost procesu hledání. Zní to jako byste ho hledal pořád. Gramaticky je to asi dobře, ale nevím, kdy bych takovou větu použil.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

zklamu vas. "I search a new house" znamena, ze prohledavate novy dum. Hledat neco je "Search for" nebo "be in search of" (coz moc pouzivane neni), nebo nejcasteji "I look for"

3
Odpovědětpřed 1 rokem

Pavel221503

velmi děkuji, jasné .... jdu si to poznamenat

0
Odpovědětpřed 1 rokem

vladsib

Šlo by i " I am in searching of a new house" ?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Jakub968861

Proc nelze pouzit sloveso seek..

0
Odpovědětpřed 6 měsíci