"We are girls."

Çeviri:Biz kızız.

4 yıl önce

22 Yorum


FatihKasva

Türkçe düşünmeyin, ingilizcenin yapısı böyle olduğu için, alternatif kelime doğru.

Türkçede üç elmalar demeyiz ama ingiliz mantığı der :) o yüzden kelimenin ne demek istediğini bilin yeter. Türkçe gramerine takılı kalmayın bence, sonuçta aynı kapıya çıkıyor. İki durumda da çoğul.

4 yıl önce

delikanlioglu

biz kızlarız da olamaz mı?

4 yıl önce

radyoskop

Sadece 'kızlarız' yazdım ve kabul etti ama alternatif de veriyor ışte sorun etmeyin bu kadar

3 yıl önce

Emresnnn

Biz kızlarız diye de alternatif bir cevap yazılmış ancak Türkçede iki çoğulluk bildiren durum kullanılamaz diye hatırlıyorum. Biz kızız, tek doğru cevap olması gerekmez mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kuraldan emin değilim o yüzden araştıracağım, siz de kaynak bulursanız yollar mısınız?

ayrıca daha ilginç olan şu, sizin (kullanıcıların) alternatif cevapları görmemeleri gerekiyor. nasıl oldu, çoktan seçmeli seçenekli soruda mı çıktı (çıkmaması lazım)?

4 yıl önce

Emresnnn

soruya yanlış cevap yazınca alternatif cevaplarda biz kızlarız da çıktı. Doğru cevap verseydim sadece biz kızız çıkardı sanırım. Tekrar düşündüm de "biz kızlarız" doğru olabilir yine tanıdığım bir türkçe öğretmenine soracağım, nedense öyle bir kural vardı diye hatırlıyorum

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu arada, iki kere çoğulluk belirtmek yanlış olamaz, orası kesin. Mesela "Biz o bahsettiğin kızlarız" olsa, orda "kızlarız" olmak zorunda mesela "Biz o bahsettiğin kızız" olmaz. Ama bu tip cümlelerde tuhaf oluyor çoğulluk, haklısın. Yanlış mı, dediğim gibi emin değilim, soralım, öğrenelim.

4 yıl önce

senatasli

İngilizcenin yapısı türkçeden çok farklı

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

anladım, ama yine de sadece "biz kızız" çıkması gerekiyor çünkü bizim seçtiğimiz "en doğru cevap" bu... buna bakacağım. ya da belki senin yazdığın cevap "biz kızlarız"a daha mı benzeyen bir şeydi acaba? (bir sorun var mı diye anlamaya çalışıyorum çok darladım kusura bakma)

4 yıl önce

fatmaerkan2

(Am - I ), ( İs- he,she,it ),( Are-you,we,they) de kullanilir

2 yıl önce

AykutEbn

biz kızlar cevabı neden kabul olmayabilir ? Girls -s takısı çoğul anlamda değilmi sonuçta ?

4 yıl önce

destina2007

Neden ama devrik cumle olmuyor

3 yıl önce

sarielif

Türkçe gramerinde insan bildiren kelimeler çoklul eki almaz. Bu nedenle "kızlar" değil "kızız" olmalı. Ama halk ağzında her ikiside aynı kapıya çıkıyor.

4 yıl önce

anafor26

We zaten çoğul olmuyormu neden girl -s denmiş

3 yıl önce

Tahir341791

Biz Kızız yazin yeter

2 yıl önce

Turgut233593

'Are' nerelere gelir biri söylebilir mi ve burada ne anlamı taşıyor bilmek gerek

2 yıl önce

mixer_ceyo2004

1 ile 3 ne alaka

4 yıl önce

ufukcan2005

abi bussu diye bir prgram var ona bakın internetten

1 yıl önce

Sevim133021

Yuhh gril diyom grils diyo grils diyom gril diyo ortası var mı duuuoooo

1 yıl önce

Orun777979

Çok iyi

1 yıl önce

Rumeysa643315

Mesale milk diye okunuyosa proram onu malk diye okuyo çok emin olamadim ama idere eder

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.