Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Transport jest wygodniejszy w mieście."

Tłumaczenie:Transportation is more convenient in the city.

0
4 lata temu

8 komentarzy


misia_e

Zamiast city uzylam town czy te slowa nie znaczą tego samego ?

3
Odpowiedz3 lata temu

viberoPL

Moim zdaniem powinno uznać, zgłosiłem

2
Odpowiedz3 lata temu

NicolBAM

Tak to znaczy to samo. Można uzywac obu słów

0
Odpowiedz2 lata temu

Leszek19

Czy można użyć słowa transport zamiast transportation?

2
Odpowiedz4 lata temu

michael1127

Mozna :)

1
Odpowiedz2 lata temu

Pralka
Pralka

czy w tym zdaniu można użyć "comfortable" zamiast "convenient"? Jeśli nie, to jaka jest różnica?

-1
Odpowiedz4 lata temu

agoosh
agoosh

"Comfortable" oznacza wygodny w sensie komfortowy, swobodny : np wygodny fotel (comfortable armchair). Z kolei "convenient" oznacza wygodny jako praktyczny, dogodny, odpowiadający. Więc na upartego mówilibyśmy, że "transportation is comfortable" jeśli siedzenia w autobusie są wygodne :) ale nie w przypadku dogodnych połączeń itp.

20
Odpowiedz24 lata temu

Pralka
Pralka

Dzięki za jasną odpowiedź (przemawia zwłaszcza to o wygodnych krzesełkach;)! Łap lingota

3
Odpowiedz4 lata temu