Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am not going to leave today."

Çeviri:Ben bugün ayrılmayacağım.

1
2 yıl önce

6 Yorum


husniye_ayse

ben bugün bırakmaya gitmeyeceğim.

1
Cevap ver2 yıl önce

esinpein0

Anladım neden yanlış olduğunu leave bırakmak değilde, daha çok ayrılmak terk etmek anlamı taşıdığından , doğrusu :Ben bugün ayrılmayacağım.

1
Cevap ver2 yıl önce

husniye_ayse

aynen öyle olacak :))))

0
Cevap ver2 yıl önce

esinpein0

Ben bugün bırakmayacağım dedim olmadı neden acaba?

0
Cevap ver2 yıl önce

husniye_ayse

cümlede go var ama siz onu kullanmamışsınız bu yüzden kabul etmemiş olabilir :)

0
Cevap ver2 yıl önce

For1ever0

cümlede bi sorun olmalı be going to bir kalıptır ve kabul etmeli bence

0
Cevap ver2 yıl önce