1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "No, I am sorry."

"No, I am sorry."

Tłumaczenie:Nie, przykro mi.

January 25, 2014

12 komentarzy


klaudia_p27

Powiedziałam dobrze i mi nie zaliczyło


DorotaJarosz

Koniecznie trzeba mieć spację po przecinku, bo jak nie ma spacji, to program oceniający wyrzuca interpunkcję i powstaje jedno słowo: "Nieprzykro mi."


GrzegorzDz891569

Tu akurat nie zgodzę się z wami. Gdyby dodali przecinek to forma "nie, jest mi przykro" dla obcokrajowców znaczyłaby że nie jest wam przykro. Dlatego poprawną formą jest "nie, przykro mi" joko zaprzeczenie czemuś i potwierdzenie żalu. Trzeba lepiej znać własny język nim zacznie się uczyć obcego.


DorotaJarosz

"No, I am sorry" jest odpowiedzią przeczącą na jakieś pytanie i wyrażeniem ubolewania, że odpowiadamy nie.

"Nie, jest mi przykro", właśnie z przecinkiem, dla nikogo nie znaczy, że nie jest mu przykro. Bez przecinka, to zupełnie inna para kaloszy.


[użytkownik usunięty]

    I nikt z tym nic nie zrobi? Tracę czas na powtarzanie błędu i aby zaliczyć muszę wpisać błędnie... Pewnie wszyscy w końcu wstawiają tak jak sobie życzy duo ;)


DorotaJarosz

    Jakiego konkretnie błędu? Co musisz wpisać błędnie? "Nie, przykro mi." jest jak najbardziej dobrym tłumaczeniem.

    Niestety aplikacja nie produkuje przecinków w rozsypankach.


Eliza780057

    Nie, JEST mi przykro. Powinno byc


DorotaJarosz

    Powinno zaliczać. "Nie, przykro mi", bez JEST, znaczy to samo.

    Nie, jest mi przykro. też jest zaliczane, jak i wiele innych opcji.


malgorzata881618

    Nie jest mi przykro


DorotaJarosz

    Przecinek po "nie" jest tu bardzo istotny, całkowicie zmienia sens wypowiedzi. Niestety aplikacja nie produkuje przecinków w rozsypankach.

    Powiązane dyskusje

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.