1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "No, I am sorry."

"No, I am sorry."

Tłumaczenie:Nie, przykro mi.

January 25, 2014

23 komentarze


klaudia_p27

Powiedziałam dobrze i mi nie zaliczyło


DorotaJarosz

Koniecznie trzeba mieć spację po przecinku, bo jak nie ma spacji, to program oceniający wyrzuca interpunkcję i powstaje jedno słowo: "Nieprzykro mi."


GrzegorzDz891569

Tu akurat nie zgodzę się z wami. Gdyby dodali przecinek to forma "nie, jest mi przykro" dla obcokrajowców znaczyłaby że nie jest wam przykro. Dlatego poprawną formą jest "nie, przykro mi" joko zaprzeczenie czemuś i potwierdzenie żalu. Trzeba lepiej znać własny język nim zacznie się uczyć obcego.


DorotaJarosz

"No, I am sorry" jest odpowiedzią przeczącą na jakieś pytanie i wyrażeniem ubolewania, że odpowiadamy nie.

"Nie, jest mi przykro", właśnie z przecinkiem, dla nikogo nie znaczy, że nie jest mu przykro,


Robert802577

I nikt z tym nic nie zrobi? Tracę czas na powtarzanie błędu i aby zaliczyć muszę wpisać błędnie... Pewnie wszyscy w końcu wstawiają tak jak sobie życzy duo ;)


DorotaJarosz

Jakiego konkretnie błędu? Co musisz wpisać błędnie? "Nie, przykro mi." jest jak najbardziej dobrym tłumaczeniem.

Niestety aplikacja nie produkuje przecinków w rozsypankach.


Eliza780057

Nie, JEST mi przykro. Powinno byc


DorotaJarosz

Powinno zaliczać. "Nie, przykro mi", bez JEST, znaczy to samo.


D2LTube

Ja przetlumaczylem doslownie i blad


DorotaJarosz

Dosłownie, to znaczy jak?


Babcia111515

Nie przykro mi xD


DorotaJarosz

xD Zupełnie na odwrót. Przecinek jest tu bardzo istotny, choć przy ocenie nie jest brany pod uwagę.


Agnieszka117638

Błąd w rozsypance był


DorotaJarosz

Jaki błąd? Niestety aplikacja nie produkuje przecinków w rozsypankach, choć przecinek jest tu istotny.


malgorzata881618

Pisze dokladnie tak samo a mi nie zalicza


DorotaJarosz

To znaczy dokładnie co? A zgłosiłaś? Nikt nie cytuje swojej odpowiedzi, a my przecież nie jesteśmy w stanie ani potwierdzić, ani zaprzeczyć bez cytatu.

Jest kilka zgłoszeń, gdzie zamiast wielkiej litery i (I am) wpisujecie małe l (l am).


malgorzata881618

Odpowiadam identycznie jak lektor i mi nie zalicza mam to gdzies 3x pisze to samo


DorotaJarosz

Nie lektor, tylko głos komputerowy. Nie rozumiem, czy było to ćwiczenie "napisz, co słyszysz?" Co dokładnie napisałaś?

Jest kilka zgłoszeń, gdzie zamiast wielkiej litery i (I am) wpisujecie małe l (l am).


malgorzata881618

Nie jest mi przykro


DorotaJarosz

Przecinek po "nie" jest tu bardzo istotny, całkowicie zmienia sens wypowiedzi. Niestety aplikacja nie produkuje przecinków w rozsypankach.


DorotaJarosz

Wystarczy "przykro mi", bez "jest".

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.